• Ik kwam een foto van Tokio Hotel tegen, toch wel recent denk ik.



    Gustav blijft schattig, Tom is ongelofelijk sexy, Georg moet zijn haar laten knippen en Bill .. laat ons dat achterwegen laten.
    #iszelffan

    Wat vinden jullie er nu van?
    Link, is niet veel groter hoor.

    Als je haatreacties gaat zetten, bespaar het ons dan en ga weg uit deze topic, dank u!

    EDIT: Ik vond deze foto van Tom's mond, ik vind het opeens niet meer zo zoen-aantrekkelijk, haha. xd

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:57 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Shoganai i ne~

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')

    Lol, best wel veel mensen die dit quoten. xD Flying fuck? Niet flying duck? x)

    Ik ben geen fan, maar ik heb die Bill (die 3de tch? xd) nog nooit in zo'n rare outfit gezien xS


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben écht geen hater en ik ben nu zelfs bezig om een story over tokio hotel te schrijven, dus vat dit niet verkeerd op... maar Bill staat er wel een beetje érg verwijfd op o.O


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Bill moet ECHT even gaan beslissen of hij nou als man of als vrouw door het leven wil gaan. Tering man, een vent op hakken en vrouwelijk getailleerd kleding. Sick.
    De rest gaat nog wel, boeiend. Mijn vriend scheert zich ook niet altijd even geweldig, en daar zeik ik ook niet over.
    Sorry voor de fans, maar dit vind ik TE erg


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bill doet me denken aan matrix..
    tom is hot, ik vind dat baardje nice.


    it's so empty living behind these castle walls

    CrazyChicken schreef:
    Wow, Gustav is wel dik geworden zeg!
    En Tom lijkt niet meer op Tom, of is het gewoon omdat de afbeelding zo klein is?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Gustav is weer de oude =D en Bill... daar zeg ik maar niets over. Tom's mond, als je bedenkt dat hij ff dichter tegen zijn scheerapparaat aan moet gaan staan komt het wel goed. Maar de meeste mannen weten niet hoe dicht ze op hun scheerapparaat moeten gaan staan. Georg, is en blijft Georg. Gewoon zo als hij was aan het begin is hij, na hoeveel jaar eigenlijk? Nog steeds.


    Love sheds light one the darkest of times

    Voiceless schreef:
    Bill moet ECHT even gaan beslissen of hij nou als man of als vrouw door het leven wil gaan. Tering man, een vent op hakken en vrouwelijk getailleerd kleding. Sick.
    De rest gaat nog wel, boeiend. Mijn vriend scheert zich ook niet altijd even geweldig, en daar zeik ik ook niet over.
    Sorry voor de fans, maar dit vind ik TE erg


    Het is in Japan, dus Bill loopt er daar nog al mainstream bij o.O
    Wat ik overigens als nog best wel griezelig vind


    Love sheds light one the darkest of times

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    HHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    I live for the applause, you will die for it.

    dat is gewoon de enige band die ik absoluut niet kan uitstaan.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    omg!
    vroeger vond ik bill leuk..
    maar nu krijg ik echt sterk het gevoel dat hij misschien homo is..
    srry voor de fans


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Bill, wanneer kom je nou toch eens uit de kast?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 16:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dit is niet de Tokio Hotel waar ik twee jaar geleden fan van was.


    Food.