• Ik kwam een foto van Tokio Hotel tegen, toch wel recent denk ik.



    Gustav blijft schattig, Tom is ongelofelijk sexy, Georg moet zijn haar laten knippen en Bill .. laat ons dat achterwegen laten.
    #iszelffan

    Wat vinden jullie er nu van?
    Link, is niet veel groter hoor.

    Als je haatreacties gaat zetten, bespaar het ons dan en ga weg uit deze topic, dank u!

    EDIT: Ik vond deze foto van Tom's mond, ik vind het opeens niet meer zo zoen-aantrekkelijk, haha. xd

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:57 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik eh- ._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Uhm... °_°


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Het is dat ik wist dat het Bill was... :')

    Ik vond ze vroeger véél knapper.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Butters schreef:
    Ik ga mijn mening gewoon zeggen, Bill ziet eruit alsof hij uit een of andere SM-film is gestapt.


    Daar dacht ik ook gelijk aan :'D


    Olive

    Bill moet echt eens beslissen of hij niet liever een vrouw is.
    En Tom z'n rode lippen op die foto passen absoluut niet bij die delen beharing rond z'n mond.

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Kill them with kindness.

    was dat niet op japan aid?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Oh my Freaking Goodness.
    Dit is echt niet meer normaal hoor!
    Ik luister Tokio Hotel nog wel, maar niet meer voor de hot items.

    Ik ben fan laat dat even duidelijk wezen.

    Gustav blijft gewoon nog die schattige teddybear die hij altijd is geweest.
    Tom is echt keisexy maar hij heeft geen babyface meer hij word gewoon volwassen.
    En Bill..ik weet echt niet waar het heen gaat met die jongen Ik had altijd zoiets van 'hij moet het zelf maar weten' maar dit gaat zelf over mijn grens.
    En ach Georg blijft gewoon Georg.

    C18 schreef:
    Waarom kan Bill er niet gewoon uitzien als een man?
    Naja, moet ik zo nodig zeggen met m'n mannenoverhemden, lol.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik vind Tom er zo zwaar seksie uit zien he, damn :9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik vind ze sexy. ^^

    en nee, dit zeg ik niet alleen omdat ik fan ben. ik neem ze gewoon sowieso zoals ze zijn. interesseert me niet hoe ze uitzien, ze zijn nog steeds dezelfde jongens. (:


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.