• Ik kwam een foto van Tokio Hotel tegen, toch wel recent denk ik.



    Gustav blijft schattig, Tom is ongelofelijk sexy, Georg moet zijn haar laten knippen en Bill .. laat ons dat achterwegen laten.
    #iszelffan

    Wat vinden jullie er nu van?
    Link, is niet veel groter hoor.

    Als je haatreacties gaat zetten, bespaar het ons dan en ga weg uit deze topic, dank u!

    EDIT: Ik vond deze foto van Tom's mond, ik vind het opeens niet meer zo zoen-aantrekkelijk, haha. xd

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:57 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')

    O.o
    Omg...

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Life is a beautiful struggle

    Wow, Gustav is wel dik geworden zeg!
    En Tom lijkt niet meer op Tom, of is het gewoon omdat de afbeelding zo klein is?


    Felix

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')

    Woow Ö


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Bill lijkt echt op enn.. oke dat ga ik niet eens zeggen haha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Jezus wat een diva.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben zelf ook fan, maar Bill en Tom zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze moesten blijven zoals met hun comeback tot waar Bill zijn haar zo in een hanenkam had, dan waren ze alle 2 perfect. En nouja, Gustie en Georg blijven hetzelfde :9~


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    iel.


    Smile and live.

    Waarom kan Bill er niet gewoon uitzien als een man?
    Naja, moet ik zo nodig zeggen met m'n mannenoverhemden, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    It's time to be happy again.

    Ik ga mijn mening gewoon zeggen, Bill ziet eruit alsof hij uit een of andere SM-film is gestapt.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Signature: