• Ik kwam een foto van Tokio Hotel tegen, toch wel recent denk ik.



    Gustav blijft schattig, Tom is ongelofelijk sexy, Georg moet zijn haar laten knippen en Bill .. laat ons dat achterwegen laten.
    #iszelffan

    Wat vinden jullie er nu van?
    Link, is niet veel groter hoor.

    Als je haatreacties gaat zetten, bespaar het ons dan en ga weg uit deze topic, dank u!

    EDIT: Ik vond deze foto van Tom's mond, ik vind het opeens niet meer zo zoen-aantrekkelijk, haha. xd

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:57 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik word toch zo ontiegelijk moe van dit gezeik. Laat die jongens toch gewoon. Als hun dit mooi vinden...

    Ik ben nooit fan geweest, maar eerlijk gezegd vind ik Tom er hier nog wel goed opstaan.
    Ik spreek me niet uit over de rest. =x

    I LOVE IT! <3
    volgensmijbenikdeenige;$


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Confused schreef:
    Ik word toch zo ontiegelijk moe van dit gezeik. Laat die jongens toch gewoon. Als hun dit mooi vinden...


    We accept the love we think we deserve.

    toms mod vind ik eng

    Echt Bill, hoe moeilijk is het. Neem een shirt, neem een broek en wat gympen, klaar.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik vind Bill echt übersexy daar =)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    505 schreef:
    Bill moet echt eens beslissen of hij niet liever een vrouw is.
    En Tom z'n rode lippen op die foto passen absoluut niet bij die delen beharing rond z'n mond.


    & Tom vind ik eigenlijk wel knap, maar zijn mond-foto niet. x'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Butters schreef:
    Ik ga mijn mening gewoon zeggen, Bill ziet eruit alsof hij uit een of andere SM-film is gestapt.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Feedback schreef:
    Ik ben zelf ook fan, maar Bill en Tom zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze moesten blijven zoals met hun comeback tot waar Bill zijn haar zo in een hanenkam had, dan waren ze alle 2 perfect. En nouja, Gustie en Georg blijven hetzelfde :9~

    I totally agree with you! (;
    Message to Tom: SCHEER U!
    (A)
    -xxx-


    Death smiles at us all, all a Man can do is smile back.

    omg Bill! :o

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    I´m nothing special.

    Hooligan schreef:
    Holy flying fuck. Ik ga dit topic snel verlaten voordat ik mensen ga beledigen :')


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales