• Want ik heb geen zin het hele forum door te zoeken.x;

    Maar misschien is het handig als je gedichten ook in mappen kunt plaatsen of zo. Of dat je je kunt abonneren op andere dichters/dichteressen.
    Oké, veel mensen doen niets met die gedichten, maar voor de mensen die het wel doen is dat wél leuk, dus denk daar ook aan voor je allemaal gaat reageren van 'niet nodig, ik doe niets met gedichten', want denk eens aan andere kindjes.:Y)

    Ik ken namelijk veel goede dichters, maar ik vergeet ze steeds omdat ik het niet zo makkelijk in de gaten kan houden als bij stories enzo.D:


    everything, in time

    Je kan je toch abonneren op dichters?
    Foutje, die van Memphis staan in een story..
    Ik vind het wel een goed idee ja (:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 8:55 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh, nvm. Mehehe. :3

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 8:56 ]


    everything, in time

    Goed idee voor alle mensjes die vang edachten houden :'3
    Alleen zelf denk ik niet dat ik het ga gebruiken, ik lees alleen gedichten als ik de bij toeval tegen kom. Een gedicht moet maar naar mij komen, anders is 'ie neit goed genoeg voor mij -Gayhand-


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Goed idee voor alle mensjes die vang edachten houden :'3
    Alleen zelf denk ik niet dat ik het ga gebruiken, ik lees alleen gedichten als ik de bij toeval tegen kom. Een gedicht moet maar naar mij komen, anders is 'ie neit goed genoeg voor mij -Gayhand-


    -gaat alle gedichten naar jou sturen-
    No kidding sweety!<3


    everything, in time

    Ik vind het een goed idee, niet dat ik het nodig zal hebben. Maar het lijkt me handig voor de mensen die veel met de gedichten doen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Goed idee. :Y)
    En, jij houdt precies wel veel van gedichten hé. :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je gedichten in een story zetten... maar toch is het een leuk idee!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zet m;ijn gedichten wel in een story, maar ik ben zker voor zoiets


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Voor!


    Follow your dreams. They know the way.

    Ja, dat lijkt me heel erg handig! Nu moet ik telkens kijken of mensen nieuwe gedichten hebben waarvan ik ze mooi vond en dan vergeet je dat meestal, dus abonneren op gedichten zou heel handig zijn.
    Ik ben voor!


    “Love is a contradiction.”

    Voor!
    Dan krijgen de gedichten ook wat meer aandacht misschien, ik heb zo het idee dat die nu een beetje ondergewaardeerd worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    lijkt me een heel goed idee (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Asleep schreef:
    Goed idee. :Y)
    En, jij houdt precies wel veel van gedichten hé. :3


    Jaaa.:3
    Als je gewoon een goede dichter of dichteres bent, kunnen er zulke mooie gedichten uitkomen! Ik vind de mystiek die erachter zit werkelijk waar prachtig.(:


    everything, in time

    Uneventful schreef:
    Je gedichten in een story zetten... maar toch is het een leuk idee!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Maar als je al je gedichten in een story zet, waar heb je dan de hele aparte afdeling van gedichten voor nodig? Die is er niet voor niets.(bat)


    everything, in time