• Want ik heb geen zin het hele forum door te zoeken.x;

    Maar misschien is het handig als je gedichten ook in mappen kunt plaatsen of zo. Of dat je je kunt abonneren op andere dichters/dichteressen.
    Oké, veel mensen doen niets met die gedichten, maar voor de mensen die het wel doen is dat wél leuk, dus denk daar ook aan voor je allemaal gaat reageren van 'niet nodig, ik doe niets met gedichten', want denk eens aan andere kindjes.:Y)

    Ik ken namelijk veel goede dichters, maar ik vergeet ze steeds omdat ik het niet zo makkelijk in de gaten kan houden als bij stories enzo.D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Maar als je al je gedichten in een story zet, waar heb je dan de hele aparte afdeling van gedichten voor nodig? Die is er niet voor niets.(bat)

    Die is er ook eigenlijk voor niets (A)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Die is er ook eigenlijk voor niets (A)


    Voor sommige mensen onder ons wél.:C
    Het zou ook leuk zijn als je ze in mappen of zo kon zetten, want dan kun je ze allemaal in één keer in de spotlight zetten. :3


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Voor sommige mensen onder ons wél.:C
    Het zou ook leuk zijn als je ze in mappen of zo kon zetten, want dan kun je ze allemaal in één keer in de spotlight zetten. :3

    Dan zijn de stories ook weer handiger voor (: Ik denk al van het begin dat ze beter een genre gedichten gemaakt hadden kunnen hebben, vraagt ook minder van Q (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right