• Kijk ik heb op school verschillende sectoren zoals Zorg&Welzijn, Handel&Administratie, Grafimedia en Media&Theater.
    Ik heb dus samen met een vriendin van mij voor Zorg&Welzijn gekozen en nu kwamen we er van elkaar achter dat we allebij heel graag naar Media&Theater willen. Gewoon omdat we van dansen en zingen houden en ook van acteren en dat is wat we daar gewoon doen...
    Dus we hebben samen besloten om aan onze mentor te vragen of we nog auditie mogen doen. (Dat willen we maandag gaan vragen.)
    We hebben dus allebij niet meteen auditie gedaan omdat we faalangst hebben en ik ook nog omdat ik bang ben voor een black out.
    Maar ik heb het dus al een paar mensen verteld maar iedereen was er tegen:S
    Mijn beste vriendin was niet eens blij voor me dat ik het wou gaan proberen...

    En nu zit ik dus best wel te twijfelen of ik het zal doen omdat ik ook heel erg bang ben dat ik uit de groep val en dat ik het niet ga redden met mijn faalangst :S

    Wat zouden jullie doen?
    x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Heel veel oefenen.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    Heel veel oefenen.

    ja okee, maar dan gewoon naar theater gaan of tog niet?:S


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nooit luisteren naar de anderen.
    Als jij iets wilt doen, moet jij ervoor gaan!
    En dat nerveuze ding, gaat wel weg. Waarom heeft iedereen faalangst? 0.o


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    loveyouboy schreef:
    (...)
    ja okee, maar dan gewoon naar theater gaan of tog niet?:S

    Als je passie daar ligt. zou ik het doen.
    Veel succes!!


    There's power in the words you whisper.

    Tja, ik weet niet. Als het echt je grote passie was geweest had je daar direct voor gekozen, ook al was je bang, denk ik. En als iedereen er tegen was (nu weet ik niet hoeveel die 'paar mensen' zijn) kunnen ze daar ook een reden voor hebben.

    Aan de andere kant kun je ook gewoon auditie doen en de keuze dus in feite aan mensen overlaten die er meer verstand van hebben. En misschien kun je worden geholpen met je faalangst?

    Je hebt altijd meer spijt van iets dat je niet gedaan hebt dan van iets dat je wel gedaan hebt, dus ik zou het vooral proberen. En als je niet wordt toegelaten is het ook geen ramp.


    Felix

    FireDust schreef:
    Nooit luisteren naar de anderen.
    Als jij iets wilt doen, moet jij ervoor gaan!
    En dat nerveuze ding, gaat wel weg. Waarom heeft iedereen faalangst? 0.o


    Nou ik heb faalangst omdat ik altijd uitgelachen ben...
    Dus maybe hebbben veel mensen zoiets ofs.:S weeniet XD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”