• & wat gaan jullie doen (:?


    Olive

    Méér dan dat, in ieder geval. Mijn vakantie gaat heel druk worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hahaha lol! Zo gaat mijn er ook uitzien :')


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik ga stoeptegels bestuderen (nerd)
    Kei interessant joh :'D

    Naast dat zal hij er ook zo uit zien :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik ga gewoon op reis naar Marokko en dan waarschijnlijk nog is paar keer afspreken met mijn vriendinnen ofzo(:

    Gezellig toch. ^^

    Ik ga heel veel doen. Ik ga op een kamp, en daar moet je zelf koken en kleren wassen. En we gaan natuurlijk activiteiten doen (muziek, dansen, zingen, wandelingen). Dus het zal wat actiever zijn dan die van jou. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Omg, fascinerend, ik kwam net langs die gif op me dash op Tumblr! Haha.
    Dus. Ik ga de eerste drie weken diehard werken. En dan 26 juli op vakantie naar Amerika voor een maand (krul)

    Werken, feesten, slapen, werken, feesten, slapen, werken, feesten, slapen... Nee grapje, dat is maar een deel. Maar wel een groot deel haha! Ik ga verder nog naar Lowlands, de Efteling en een hoop leuke dingen doen met vrienden (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    op vakantie, op kamp, en lezen (:
    en natuurlijk uitslapen C:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 19:49 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik vertrek op 6 juli naar Amerika! En voor de rest veel plezier maken met vrienden, en genieten van de vakantie!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Heeel druk :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    uhmm dit weekend 2 festivals, en griekenland voor 2 weken enz en uhmm vervelen?=D


    Ivar Oosterloo.

    Haha hetzelfde :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Spanje :9~ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 20:02 ]


    Not all those who wander are lost.

    Beginnend met een dagje Graspop en een dagje Rock Werchter. Daarna twee weken chirokamp, dan twee weken stage, dan twee weken op reis naar Italië, daarna nog 3 dagen Pukkelpop en daarna nog een weekje relaxen voor school weer begint :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga deze wereld ownen, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'