• Nou daarnet ging mijn ziekenhuis kauwgom eruit mijn mond D: (ik heb een gapend gat ik mijn mond) maar hij moet er 10 dagen in blijven zitten.....
    en ik heb het sinds maandag.Ik heb er nu kauwgom-suikervrij- in gestopt .
    (zit wel beter ;'D) allen wordt het ook nog "hard"ofzo want ik gaa zo eten en waarschijnlijk is het niet zoo handig om er mee te eten?D: (Pizza:9~)
    Kan ik er gewoon mee eten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb je kauwgom in je gapend gat geduwd? Wat is eigenlijk een gapend gat. Als je het mij vraagt zou ik op ransige dingen komen. (krul)


    Smile and live.

    Uhm nooit van gehoord dat je kauwgom moet eten, dat je in je gapende gat moet stoppen, toen mijn verstandkiezen eruit waren getrokken kreeg ik ook geen kaugom... vaag


    What is youre favo scary movie?

    Wait wut? Gapend gat in je mond? ZIEN! Nee grapje haha, maar ik vat 't niet xd


    your eyes are like stars in the night.

    Oh, de kauwgum die je van het ziekenhuis kreeg, ging uit je mond. Maar omdat je er tien dagen mee hoort te zitten heb je er maar andere kauwgum in gedaan? En nu vraag je of je er mee kan eten?
    - dit maak ik ervan op. ;D

    Ehh.. Bel je huisarts op denk ik? Ik heb geen idee namelijk ;D


    Opgeven is geen optie.

    Poseidon schreef:
    Wait wut? Gapend gat in je mond? ZIEN! Nee grapje haha, maar ik vat 't niet xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Poseidon schreef:
    Wait wut? Gapend gat in je mond? ZIEN! Nee grapje haha, maar ik vat 't niet xd

    Delirious schreef:
    Ik snap er echt niets van.xd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Kun je hem er niet gewoon uithalen en na het eten weer indoen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tuala schreef:
    Kauwgum in je mond om een gat te corrigeren? ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee toch? Je moet hem er gewoon uithalen en dan weer instoppen.


    Olive