• Serieus, dat is écht een wereldwonder. Voor het eerst in mijn leven kan ik niet wachten tot het nieuwe schooljaar begint! Mijn schooljaar begint namelijk met een introductiekamp in Woudenberg. Daar gaan we heenfietsen vanuit Amersfoort, want daar zit mijn school, haha. Het is twintig kilometer fietsen dus daar zijn we vrij snel. Als we daar komen gaan we de tent opzetten en daarna gaan we sporten. Dan gaan we eten en dan gaan we een avondactiviteit doen.
    De volgende dag gaan we random dingen toen tot 14:00 en daarna gaan we weer sporten. 's Avonds is de bonte avond en dan gaan we slapen en vrijdag gaan we weer sporten. Vervolgens fietsen we weer naar Amersfoort en dan ga ik naar huis.
    GOED, dat was dus de eerste week van mijn school, de rest van het schooljaar is ook leuk, vooral de eerste periode. Het enigste 'echte' theorievak wat ik dan heb is Nederlands, voor de rest draait het allemaal om sport. 7 uur per week sport, 2 uur per week lesgeven (de mensen die geen les hoeven te geven hebben dus gewoon sport), theoretisch gedeelte over lesgeven en eh, eigenlijk ben ik de rest vergeten. De andere drie periode's heb ik helaas wel engels en rekenen, boehoe. Krijg dan ook EHBO en Anatomie, hihi. En ik krijg zestien verschillende sporten in heel het jaar. Ik ga mijn klimcertificaat halen en ik ga skien. -happy-
    Hoe gaat jullie jaar volgend jaar?


    Ik ben gemeen xoxo

    pppft, ik wil eerst vakantie! en ik vind het eigenlijk vooral vetjammer dat dit schooljaar is afgelopen, want mijn beste vriend gaat weg en mijn andere beste vriend blijft wss zitten. en mijn vriendje gaat gaan studeren in nederland, en njaah, voor de rest heb ik gelukkig mijn bff's nog :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Authors schreef:
    Ik kan niet wachten tot de vakantie begint (:
    Euhm, volgend jaar; zelfde school, zelfde shit... (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 18:01 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co