• Serieus, dat is écht een wereldwonder. Voor het eerst in mijn leven kan ik niet wachten tot het nieuwe schooljaar begint! Mijn schooljaar begint namelijk met een introductiekamp in Woudenberg. Daar gaan we heenfietsen vanuit Amersfoort, want daar zit mijn school, haha. Het is twintig kilometer fietsen dus daar zijn we vrij snel. Als we daar komen gaan we de tent opzetten en daarna gaan we sporten. Dan gaan we eten en dan gaan we een avondactiviteit doen.
    De volgende dag gaan we random dingen toen tot 14:00 en daarna gaan we weer sporten. 's Avonds is de bonte avond en dan gaan we slapen en vrijdag gaan we weer sporten. Vervolgens fietsen we weer naar Amersfoort en dan ga ik naar huis.
    GOED, dat was dus de eerste week van mijn school, de rest van het schooljaar is ook leuk, vooral de eerste periode. Het enigste 'echte' theorievak wat ik dan heb is Nederlands, voor de rest draait het allemaal om sport. 7 uur per week sport, 2 uur per week lesgeven (de mensen die geen les hoeven te geven hebben dus gewoon sport), theoretisch gedeelte over lesgeven en eh, eigenlijk ben ik de rest vergeten. De andere drie periode's heb ik helaas wel engels en rekenen, boehoe. Krijg dan ook EHBO en Anatomie, hihi. En ik krijg zestien verschillende sporten in heel het jaar. Ik ga mijn klimcertificaat halen en ik ga skien. -happy-
    Hoe gaat jullie jaar volgend jaar?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik moet nog vakantie hebben, dus laat die maar komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan niet wachten tot de vakantie begint (:
    Euhm, volgend jaar; nieuwe school, zelfde shit... (:


    Olive

    Ik heb nog geen eens vakantie. :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Wow, ik woon daar zo dicht bij zeg 0.0
    Veel plezier alvast volgend jaar!


    “Love is a contradiction.”

    Dude. Eerst maar eens dit jaar overleven, 'cause this is what I gotta do:

    - Verslag 1 (bijna af)
    - Verslag 2 (zo goed als af)
    - Flash (bijna halverwege)
    - Maya (ongeveer halverwege, gok ik)
    - After Effects (ongeveer halverwege, gok ik)
    - Logic (op kwart)
    - Affiche (nog aan beginnen)
    - Toets leren (nog aan beginnen)

    En dat binnen een week, wish me luck :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Neeman, ik ga niet achterlopen want ik wil dit jaar naar verwegistan om mee te helpen met een internationale g-voetbalwedstrijd. Dat vind ik zo ontzettend vet en er mogen vrij weinig mensen mee. Ik wil daar bij zijn, dus ik ga me zo hard inzetten, yesh.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zou willen dat ik vakantie had. Heb volgende week toetsweek, met 12 toetsen. En het is allemaal heel veel, dus ik hoop dat ik het overleef, haha! Maar jouw schoolweken voor volgend jaar klinken wel heel leuk, ja! Had ik maar zoiets -al ben ik geen sporter, haha. (:

    Pinkpop schreef:
    Ik zou willen dat ik vakantie had. Heb volgende week toetsweek, met 12 toetsen. En het is allemaal heel veel, dus ik hoop dat ik het overleef, haha! Maar jouw schoolweken voor volgend jaar klinken wel heel leuk, ja! Had ik maar zoiets -al ben ik geen sporter, haha. (:

    Succes <3


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik kan ook niet wachten, dan kan ik eindelijk naar een nieuwe school en gaan studeren _O_


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga volgend jaar ongeveer 2enhalve week naar het buitenland voor stage als onderdeel van het tto.
    En vanaf september hebben we dan elke week een GLOBE-uur waarin we die stage dus voorbereiden (adressen zoeken, bedrijven contacteren over een plek, etc.)

    Ik heb er echt zó'n zin in_O_


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn schooljaar wordt hetzelfde als dit jaar alleen dan nog drukker..


    -

    Ik moet nog stage zoeken, haha. Ik weet nog niet waar ik wil D;


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik kan niet wachten tot het vakantie is,
    En ik kan niet wachten tot het 16 augustus is; dan gaat mn vliegtuig naar Amerika:9~

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 23:10 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik kan niet wachten tot het vakantie is,
    En ik kan niet wachten tot het 16 augustus is; dan gaat mn vliegtuig naar Amerik(yeah):9~


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Hé, mijn school is ook in Amersfoort /Amersfoortse berg.
    Ik woon zelf in Leusden en mn vriendinnen wonen in Woudenberg! :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind