• Serieus, dat is écht een wereldwonder. Voor het eerst in mijn leven kan ik niet wachten tot het nieuwe schooljaar begint! Mijn schooljaar begint namelijk met een introductiekamp in Woudenberg. Daar gaan we heenfietsen vanuit Amersfoort, want daar zit mijn school, haha. Het is twintig kilometer fietsen dus daar zijn we vrij snel. Als we daar komen gaan we de tent opzetten en daarna gaan we sporten. Dan gaan we eten en dan gaan we een avondactiviteit doen.
    De volgende dag gaan we random dingen toen tot 14:00 en daarna gaan we weer sporten. 's Avonds is de bonte avond en dan gaan we slapen en vrijdag gaan we weer sporten. Vervolgens fietsen we weer naar Amersfoort en dan ga ik naar huis.
    GOED, dat was dus de eerste week van mijn school, de rest van het schooljaar is ook leuk, vooral de eerste periode. Het enigste 'echte' theorievak wat ik dan heb is Nederlands, voor de rest draait het allemaal om sport. 7 uur per week sport, 2 uur per week lesgeven (de mensen die geen les hoeven te geven hebben dus gewoon sport), theoretisch gedeelte over lesgeven en eh, eigenlijk ben ik de rest vergeten. De andere drie periode's heb ik helaas wel engels en rekenen, boehoe. Krijg dan ook EHBO en Anatomie, hihi. En ik krijg zestien verschillende sporten in heel het jaar. Ik ga mijn klimcertificaat halen en ik ga skien. -happy-
    Hoe gaat jullie jaar volgend jaar?


    Ik ben gemeen xoxo

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 15:33 ]


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Corvette schreef:
    Hé, mijn school is ook in Amersfoort /Amersfoortse berg.
    Ik woon zelf in Leusden en mn vriendinnen wonen in Woudenberg! :Y)

    In woudenberg is mijn intro kamp, haha.
    We kunnen Meeten in Amersfoort, (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    In woudenberg is mijn intro kamp, haha.
    We kunnen Meeten in Amersfoort, (krul)

    haha why not (krul)
    Maar inelkgeval alvast veel plezier *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chillax, ik heb pas sinds vandaag vakantie. Laat mij even genieten. (cat)
    Jouw school klinkt awesome. Volgend schooljaar wordt voor mij gewoon dezelfde shit. Lessen volgen, leren en te weinig slaap.

    Ik heb nog geeneens vakantie, laat staan dat ik zou willen dat ik 'weer' naar school kan. Ik heb het volgend jaar ontzettend druk vanwege examens. (cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb nog geen vakantie D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    twee weken lol en daarna vakantie, en daarna de middelbare school_O_


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Je wacht nog maar even, want ik wil eerst ook nog vakantie!
    Maar, eh, heel veel plezier dan, ooit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik moet ook nog vakantie hebben. :'D.
    Maar alvast veel plezier! Volgend jaar ga ik naar de middelbare, dus das altijd spannend. :')

    ik heb ook zin in volgend schooljaar! -als ik over ga-
    ik mocht eindelijk een profiel kiezen, dus ik heb lekker het profiel zonder wiskunde, biologie, scheikunde & natuurkunde (: en dan heb ik ook nog een vak met extra sport, dus ik heb daar wel zin in haha!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Als er iets geregeld kan worden op die andere school, dan wel. Anders niet.


    SLOAN.

    Passerby schreef:
    Ik moet nog vakantie hebben, dus laat die maar komen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil ook vakantie mar ook school, want ik ben echt benieuwd naar me nieuwe klas ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    nu vakantie..
    volgend jaar gewoon als normaal alles les blabla


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ook (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right