• Hooi, ik maak me dus zorgen om mijn konijn Charles. (Je mag hem ook Charlie noemen) Hij is nou 9 en een halve week maar hij eet heel veel! Ik heb twee uur geleden zijn bakje gevuld maar nu moet ik het weer doen want het is op? Ik wil niet kinderachtig en overbezorgd overkomen maar hij is nog maar een baby'tje. Eigenlijk moet ik bezorgd zijn als hij bijna niks eet maar ik ben het juist nu. x'd Hij drinkt ook een beetje te weinig. Ik hoop dat iemand ervaring heeft met dit. Het is btw een jongen. Hm, misschien ligt het daar aan. Just kidding. x

    Edit: Hij is weggelopen, geen stomme reacties aub want ik ben er kapot van.

    Edit: En nu heb ik hem weer gevonden. :'D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 9:54 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dumbledore schreef:
    Vul zijn bakje niet bij dan, redelijk logisch? (nerd)


    En als hij wel honger heeft? ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien is hij blij dat eten bestaat.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Bohemian schreef:
    Het bakje hoeft niet de hele tijd vol te zijn.
    Je geeft hem gewoon 1 keer per dag eten en misschien iets extra, maar dat is echt meer dan genoeg!


    Hoort bij iets extra een wortel of een appel?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Marrow schreef:
    Misschien is hij blij dat eten bestaat.


    -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je moet hem niet heel de tijd voeren. Dat helpt denk ik (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Die van mij krijgen alleen 's ochtends eten. Anders blijven ze dooreten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Claw schreef:
    Je moet het ook niet steeds vullen. Je moet het om een bepaalde tijd vullen, en niet steeds als het op is. Vandaar, denk ik. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Matthew schreef:
    Die van mij krijgen alleen 's ochtends eten. Anders blijven ze dooreten.


    Vul je het hele bakje dan gewoon vol?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien heeft 'ie obesitas. :X
    Maar laat ons hopen van niet. :-)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Konijnen blijven dooreten omdat het niet in hun natuur zit dat ze te veel kunnen hebben omdat het in de natuur altijd te weinig is. Geloof ik. In ieder geval eten ze zichzelf dood (niet zo snel hoor, niet schrikken!) als je ze blijft voeren. Gewoon twee keer per dag of zo, op vaste tijden, is het beste.


    Felix

    Toetanchamon schreef:
    Misschien heeft 'ie obesitas. :X
    Maar laat ons hopen van niet. :-)


    ff opzoeken op google wat dat betekent.

    ik denk het niet.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:59 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wij moeten wel eens passen op de konijnen van de buren, en dan hoeven we alleen 's ochtends en 's avonds hun etensbakje vol te doen. Zij aten het ook altijd in een keer op, maar als ze dat doen hebben ze gewoon pech :')


    As travars

    Uneventful schreef:
    (...)

    Maar zitten er dan geen nadelen aan? Bijvoorbeeld dat hij dan honger krijgt ofzo.

    Als ie echt honger krijgt eet ie z'n stro wel op ^^
    Dus als ie nadat 't op is verder niks gaat eten dan heeft ie waarschijnlijk geen honger en is 't gewoon een schrokkop die dol is op konijnenvoer.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 21:09 ]


    “Love is a contradiction.”

    Een konijn hoeft maar 1 à 2 keer per dag te gevoedert worden anders kunnen ze te veel eten en dat is ook niet goed.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Uneventful schreef:
    (...)

    Vul je het hele bakje dan gewoon vol?

    Ja, maar ik heb een cavia en konijn samen in één kooi. Dus bij jou zou ik het bakje gewoon tot de helft of 2/3e vullen, dat is meer dan genoeg. Als ie echt honger heeft eet ie stro of hooi. En je kan hem bijvoorbeeld met het avondeten een wortel geven ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.