• wie kan me uitleggen hoe jongens denken?

hebben we nodig voor een verhaal dat we schrijven.

[ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:15 ]

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Hostage schreef:
    (...)

Tjaa, wij zijn over het algemeen niet zulke dramaqueens. Maar het is niet dat het ons niet uitmaakt, maar meer dat we het gewoon los kunnen laten en verder kunnen gaan. Niet dat we gevoelloos zijn ofsoo..

en een tiara opzetten of is die flauw?

Hostage schreef:
    (...)

Tjaa, wij zijn over het algemeen niet zulke dramaqueens. Maar het is niet dat het ons niet uitmaakt, maar meer dat we het gewoon los kunnen laten en verder kunnen gaan. Niet dat we gevoelloos zijn ofsoo..

Ja dat bedoelde ik ;p

Has no one told you she's not breathing?

Hostage schreef:
    (...)

Natuurlijk wel, maar het gaat even om het idee. daar komt nog uitgaan bij enzo en dan krijg je vanzelf meiden en drank xd

En meiden --> seks(gedachtes).
    Dus yeah, we were right!
    Oke flauw.

[ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:53 ]

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Hostage schreef:
    (...)

Natuurlijk wel, maar het gaat even om het idee. daar komt nog uitgaan bij enzo en dan krijg je vanzelf meiden en drank xd

ahhh ik denk al... Ik vind het wel grappig dat al die meiden zo hard aan het brainstormen zijn over hoe jongens denken :Z

I can. But i won't

LetMeBe schreef:
    (...)
    En meiden --> seks(gedachtes).
    Dus yeah, we were right!
    Oke flauw.

damnn, stelletje pervs. ik zou haast zeggen dat jullie nog erger zijn dan wij, als ik niet beter zou weten.

“Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

Hostage schreef:
    (...)

damnn, stelletje pervs. ik zou haast zeggen dat jullie nog erger zijn dan wij, als ik niet beter zou weten.

Kunnen we zijn.

Hostage schreef:
    (...)

Maar ook niet ieder meisje is een dramaqueen hoor (: Er zullen vast ook jongens zijn die dat veel minder kunnen, net zoals er meisjes zijn die wel sneller dingen kunnen loslaten. Het is ook gewoon een kwestie van karakter, niet speciaal een universeel iets.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Ever schreef:
    (...)

Kunnen we zijn.

hmhmm, sommigen van jullie wel dat weet ik zeker. jullie zijn soms echt heel erg (:

Hostage schreef:
    (...)

Oh dat zijn we ook :Y).

[ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:57 ]

No growth of the heart is ever a waste

Carolyn schreef:
    (...)
    Dat 'stoeien' is echt heel fout:W

Dat is het ook ;x
    laten we het erop houden dat ie op me gaat zitten en me dan in een halve houdgreep vasthoud :Y)

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Hostage schreef:
    (...)

hmhmm, sommigen van jullie wel dat weet ik zeker. jullie zijn soms echt heel erg (:

slecht of goed?

Memphis schreef:
    (...)

Maar ook niet ieder meisje is een dramaqueen hoor (: Er zullen vast ook jongens zijn die dat veel minder kunnen, net zoals er meisjes zijn die wel sneller dingen kunnen loslaten. Het is ook gewoon een kwestie van karakter, niet speciaal een universeel iets.

je hebt helemaal gelijk. vaak worden de meisjes die zoiets makkelijk loslaten bestempeld met 'jongensachtig', wat belachelijk is.. en andersom ook. terwijl het aan je karakter ligt en niet aan je geslacht..

[ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:56 ]

Hostage schreef:
    (...)

Ja haha. Ik vind eigenlijk jongensgrappen ook veel leuker dan dat meisjesgegiegel om flauwe dingetjes. I should have been born as a guy.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

LetMeBe schreef:
    (...)
    Ja haha. Ik vind eigenlijk jongensgrappen ook veel leuker dan dat meisjesgegiegel om flauwe dingetjes. I should have been born as a guy.

Daar heb je gelijk mee.

Ever schreef:
    (...)

slecht of goed?

dat zeg ik niet. ik zeg gewoon dat het zo is. ik vind dat altijd wel gezellig (: