• wie kan me uitleggen hoe jongens denken?

    hebben we nodig voor een verhaal dat we schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:15 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Zolanski schreef:
    Ergens denk ik dat jongens zoals meisjes denken maar niemand het gewoon door heeft. (krul)


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)


    Ik denk van niet.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Delirious schreef:
    (...)
    Volgens mij zijn meisjes gewoon onzekerder en gaan ze daardoor over alles heel hard gaan nadenken.


    Hmm kan... Maar ik denk ook gewoon dat meisjes over alles veel te ver nadenken en er vervolgens ook allerlei andere kwesties bijpakken. Jongens laten alles denk ik sneller zoals het is en accepteren dat wellicht makkelijker zonder dat ze er helemaal over gaan nadenken.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Hmm kan... Maar ik denk ook gewoon dat meisjes over alles veel te ver nadenken en er vervolgens ook allerlei andere kwesties bijpakken. Jongens laten alles denk ik sneller zoals het is en accepteren dat wellicht makkelijker zonder dat ze er helemaal over gaan nadenken.

    Ja dat denk ik ook.
    Maar ik denk dat dat komt omdat meisjes onzekerder zijn, dat ze daardoor over alles zo hard gaan nadenken terwijl jongens eerder iets hebben van 'fuck it'.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Ja dat denk ik ook.
    Maar ik denk dat dat komt omdat meisjes onzekerder zijn, dat ze daardoor over alles zo hard gaan nadenken terwijl jongens eerder iets hebben van 'fuck it'.


    Daar heb je denk ik gelijk mee, maar dat geldt niet voor iedere jongen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik denk dat jullie meiden nu gewoon te ver door denken want het meeren deel waarover wij denken is al gezegt :Z


    I can. But i won't

    Delirious schreef:
    (...)
    Ja dat denk ik ook.
    Maar ik denk dat dat komt omdat meisjes onzekerder zijn, dat ze daardoor over alles zo hard gaan nadenken terwijl jongens eerder iets hebben van 'fuck it'.

    Dát denk ik ook. Jongens zijn sneller tevreden met wie ze zijn, en accepteren dit ook gewoon.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ever schreef:
    (...)

    Daar heb je denk ik gelijk mee, maar dat geldt niet voor iedere jongen.

    Neen natuurlijk niet :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Soundeffect schreef:
    Seks, seks, seks, seks, mooie auto, seks, seks, seks, ik wil gamen, seks, seks, seks, vrouw, ik heb honger, seks, seks, seks, seks, ik ben moe. Die indruk krijg ik meestal :'D


    Ik ben diep teleurgesteld in jullie. Ons leven draait niet alleen om seks.. >< Okee, dat van eten en slapen wel, maar ons leven is nogal standaard. We staan op, we eten, we gaan naar school, we eten, we komen thuis, we eten, we eten nog een keer en we gaan slapen. Dus wat dat betreft: Helemaal gelijk, over de rest valt te discussieren.


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Raped schreef:
    Eerst was Tokio Hotel de rage op Q, daarna Twilight en Bieber, nu dus de jongens?


    Jongens zijn gewoon leuk xd


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Jongens zijn gewoon leuk xd

    Haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Hostage schreef:
    (...)

    Jongens zijn gewoon leuk xd


    Moet daar iemand pop reageren.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    @Hostage ehmm beetje saai leven no offence ga je niet naar vrienden ofso?


    I can. But i won't

    Delirious schreef:
    (...)
    Ja dat denk ik ook.
    Maar ik denk dat dat komt omdat meisjes onzekerder zijn, dat ze daardoor over alles zo hard gaan nadenken terwijl jongens eerder iets hebben van 'fuck it'.


    Tjaa, wij zijn over het algemeen niet zulke dramaqueens. Maar het is niet dat het ons niet uitmaakt, maar meer dat we het gewoon los kunnen laten en verder kunnen gaan. Niet dat we gevoelloos zijn ofsoo..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Jasonss schreef:
    @Hostage ehmm beetje saai leven no offence ga je niet naar vrienden ofso?


    Natuurlijk wel, maar het gaat even om het idee. daar komt nog uitgaan bij enzo en dan krijg je vanzelf meiden en drank xd


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA