• wie kan me uitleggen hoe jongens denken?

    hebben we nodig voor een verhaal dat we schrijven.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:15 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    LetMeBe schreef:
    (...)
    -evil grin-
    Soms moet dat nu eenmaal. :Y)


    dat is waar.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    RestlessSoul schreef:
    Hostage, wat ik net ook zei moet je niet serieus nemen. Ik plaag je alleen maar. -Bro fist-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hostage schreef:
    (...)

    Aaawh, dankje. Ik heb áltijd last van schuldgevoel, echt iedereen kan me schuld aanpraten, zelfs al heb ik niks gedaan.


    Ik voel me aangesproken, maar bij jou is dat gewoon te makkelijk. Ach ik hou toch van je, dat is toch goed genoeg?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hostage schreef:
    (...)

    I know, man. maar zo ben ik gewoon. ik wil altijd de schuld op me nemen ook al heb ik er niks mee te maken..

    Oh, I get that feeling.
    Ik kan er nooit tegen als mensen om mij heen ruzie maken, dan ga ik soms ook zo ver om dan maar te zeggen dat het mijn schuld is zodat ze eindelijk ophouden.
    Klote-eigenschap.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sapphira schreef:
    (...)

    Ohh dat viel best mee hoor. Maar het was het waard, Logan had e ht een gewldige avond, ik lachte me dood om die jongen.

    Aaah nee, nou niet alle genante dingen van die avond oprakelen. al helemaal dat moment met Rosie niet, dat was echt vreselijk!


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, dat is niet leuk of grappig maar gemeen.

    Humorloos?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sapphira schreef:
    (...)

    Ik voel me aangesproken, maar bij jou is dat gewoon te makkelijk. Ach ik hou toch van je, dat is toch goed genoeg?


    Hahaa, jij mag dat meid. I love you too <3


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Humorloos?


    Nee daar kan ik echt niet tegen. Als mensen het zeggen denken ze dat ze leuk zijn maar het is echt niet leuk om alleen al te zeggen.


    Your make-up is terrible

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Oh, I get that feeling.
    Ik kan er nooit tegen als mensen om mij heen ruzie maken, dan ga ik soms ook zo ver om dan maar te zeggen dat het mijn schuld is zodat ze eindelijk ophouden.
    Klote-eigenschap.


    Maar het werkt meestal wel. Als ik me ermee bemoei zijn ze altijd stil. Ach, het is niet mijn ergste eigenschap, laten we het daar maar op houden.


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)
    Aaah nee, nou niet alle genante dingen van die avond oprakelen. al helemaal dat moment met Rosie niet, dat was echt vreselijk!

    Kerel, nu wil ik het JUIST weten :8


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Oh, I get that feeling.
    Ik kan er nooit tegen als mensen om mij heen ruzie maken, dan ga ik soms ook zo ver om dan maar te zeggen dat het mijn schuld is zodat ze eindelijk ophouden.
    Klote-eigenschap.


    er zijn best wel irri eigenschappen


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Kerel, nu wil ik het JUIST weten :8


    Daarom zegt hij het, omdat hij eigenlijk wel wilt dat het vertelt word. 8D


    Your make-up is terrible

    nu word ik nieuwsgierig


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee daar kan ik echt niet tegen. Als mensen het zeggen denken ze dat ze leuk zijn maar het is echt niet leuk om alleen al te zeggen.

    Zucht. Sommige mensen kunnen ook echt niet tegen een grapje he. Ooit gehoord van sarcasme?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Kerel, nu wil ik het JUIST weten :8


    Nee, ik zweer je, dat gaat ze niet zeggen.
    Toch Mara? Ik weet waar je woont hea?
    Hahaa dat weet jij ook wel..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA