• wie kan me uitleggen hoe jongens denken?

hebben we nodig voor een verhaal dat we schrijven.

[ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:15 ]

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Assassin schreef:
    (...)

Ik heb geen last van schuldgevoel. :'D Toen ik net zei dat je interessant was meende ik het, het was gezelliger toen jij erg was. :'D

Met Logan is alles gezelliger. Zoals die keer dat hij om half 7 terug kwam van een feestje, bij me aanbelde en toen op mijn bank in slaap te vallen om om vijf uur weer kotsend wakker te worden..

Have you ever been alone in a crowded room?

Sapphira schreef:
    (...)

Met Logan is alles gezelliger. Zoals die keer dat hij om half 7 terug kwam van een feestje, bij me aanbelde en toen op mijn bank in slaap te vallen om om vijf uur weer kotsend wakker te worden..

Hahahahah heeel gezellig.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik heb geen last van schuldgevoel. :'D Toen ik net zei dat je interessant was meende ik het, het was gezelliger toen jij erg was. :'D

Aaawh, dankje. Ik heb áltijd last van schuldgevoel, echt iedereen kan me schuld aanpraten, zelfs al heb ik niks gedaan.

“Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

Sapphira schreef:
    (...)

OMG, ranzig!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Sapphira schreef:
    (...)

Aah moet dit nou echt? Je weet best dat dat feest heel gezellig was. Dat jij nou om 5 uur al weg moest? Daarbij, jouw huis was dichterbij dan het mijne en ik sliep toch lief?

Hostage schreef:
    (...)

Aaawh, dankje. Ik heb áltijd last van schuldgevoel, echt iedereen kan me schuld aanpraten, zelfs al heb ik niks gedaan.

-schudt zijn hoofd- Logan dat had je NIET moeten zeggen waar ik bij ben!

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Hostage schreef:
    (...)

Ik ben redelijk gevoelloos nu. En ik zeg ook geen dingen die ik niet meen.
    Niet naar luisteren hoor, die mensen moeten door de plee zakken.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Ik ben redelijk gevoelloos nu. En ik zeg ook geen dingen die ik niet meen.
    Niet naar luisteren hoor, die mensen moeten door de plee zakken.

daar hebben meer last van.

Hostage schreef:
    (...)

Altijd handig om te weten!

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Maar even serieus, zo gemeen ben ik niet eens. Hostage, wat ik ook zei net moet je niet serieus nemen. Ik plaag je alleen maar. -Bro fist-

RestlessSoul schreef:
    (...)
    OMG, ranzig!

Ohh dat viel best mee hoor. Maar het was het waard, Logan had e ht een gewldige avond, ik lachte me dood om die jongen.

Have you ever been alone in a crowded room?

LetMeBe schreef:
    (...)
    Altijd handig om te weten!

misschien wel, maar niet leuk om misbruik van te maken.

Ever schreef:
    (...)

misschien wel, maar niet leuk om misbruik van te maken.

-evil grin-
    Soms moet dat nu eenmaal. :Y)

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

RestlessSoul schreef:
    Maar even serieus, zo gemeen ben ik niet eens. Hostage, wat ik ook zei net moet je niet serieus nemen. Ik plaag je alleen maar. -Bro fist-

I know, man. maar zo ben ik gewoon. ik wil altijd de schuld op me nemen ook al heb ik er niks mee te maken..

LetMeBe schreef:
    (...)
    -evil grin-
    Soms moet dat nu eenmaal. :Y)

Nee, dat is niet leuk of grappig maar gemeen.

Your make-up is terrible