Ik heb geen last van schuldgevoel. :'D Toen ik net zei dat je interessant was meende ik het, het was gezelliger toen jij erg was. :'D
Met Logan is alles gezelliger. Zoals die keer dat hij om half 7 terug kwam van een feestje, bij me aanbelde en toen op mijn bank in slaap te vallen om om vijf uur weer kotsend wakker te worden..
Met Logan is alles gezelliger. Zoals die keer dat hij om half 7 terug kwam van een feestje, bij me aanbelde en toen op mijn bank in slaap te vallen om om vijf uur weer kotsend wakker te worden..
OMG, ranzig!
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Aah moet dit nou echt? Je weet best dat dat feest heel gezellig was. Dat jij nou om 5 uur al weg moest? Daarbij, jouw huis was dichterbij dan het mijne en ik sliep toch lief?
“Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA
RestlessSoul schreef:
Maar even serieus, zo gemeen ben ik niet eens. Hostage, wat ik ook zei net moet je niet serieus nemen. Ik plaag je alleen maar. -Bro fist-
I know, man. maar zo ben ik gewoon. ik wil altijd de schuld op me nemen ook al heb ik er niks mee te maken..
“Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA