• Gisteren reden klasgenoten van mij naar huis toe, en moesten ze door een fietstunnel heen. Daar stond een man tegen de muur aan en zei: "Meisjes, moeten jullie kijken." dus hun keken naar die man toe, was hij zichzelf aan het aftrekken. Dit heeft hij gisteren bij meerdere gedaan. Mij lijkt dat echt eng als je zo'n man tegen komt.

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wat zijn jullie raarste/engste ervaringen terwijl jullie ergens naartoe fietste?


    <3

    Pyro schreef:
    Ik liep naar huis op een zaterdagavond, half twaalf ofzo, een jongen met een fiets stopte om de 20 meter en wachte dan tot ik een paar meter van hem was, en reed toen weer door. Dat bleef hij zeker 10 minuten doen, echt heel raar.


    damn


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb altijd dat vreemde mannen tegen mij beginnen te praten...

    Ik liep ooit eens met een vriendin door een donker steegje, om thuis te raken.
    En er kwam zo'n oudere man in de tegengestelde richting aangewandelt en hij vroeg aan mij en mijn vriendin of we hem eens een beurt konden geven.
    Ik heb hem echt een serieuze lap gegeven met mijn handtas en ben er toen vandoor gegaan met mijn vriendin. Serieus man...waar ze het lef van halen?


    Of een keertje stond ik helemaal alleen aan de bushalte, kwam er zo'n gast bij staan, begon hij tegen me te praten.
    Hij vroeg dingen van; Hoe oud ben je? Woon je hier in de buurt? Waar ga je naar school?
    Ik vond dat het hem niets aanging, dus negeerde ik hem gewoon.
    Begon hij plots een heel verhaal te doen.
    Hij zei zo;
    Ja, ik ben net terug uit de gevangenis.
    Het is echt geen leuke plek daar, ik wil er niet meer heen.
    Het is geen plek voor jonge meisjes als jij, dus blijf er maar weg.
    Die kutflikken hadden gewoon geluk dat ze me betrapt hebben.

    Ik was zo blij toen mijn bus er was...Gelukkig nam hij een andere bus.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Echt eng! Maar ik weet zo snel niks te bedenken. : )


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat heeft ons mam ook ooit gehad ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xLieke schreef:
    Echt eng! Maar ik weet zo snel niks te bedenken. : )


    I like boys who drive cars too slow.

    Rare, dronken jongetjes van 14 die een stuk met me meefietsen. Maar daar ga ik altijd gewoon mee kletsen, die zijn niet eng.


    It's time to be happy again.