• Ik moet een verslag van Levensbeschouwing maken, maar ik weet niet precies wat er in moet.
    Een beetje van Geert Wilders argumenten, hoeft niet per se. Maar ik heb al gezocht, maar ik kan dus niets vinden. Weten jullie dingen?
    Ik bedoel ik moet tegen de argumenten van Geert Wilders ingaan!!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:52 ]


    live the life you love

    Die eindeloze discussies over de Islam.. ik heb nieteens meer zin om hierover mijn mening te geven, te vaak gedaan al x')


    ars moriendi

    Geert Wilders is zelf ook een allochtoon, dus dan kan hij ook oprotten. Ciao, Geert. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Nee want in de verklaring van de rechten van de mens staat dat elk mens gelijke rechten heeft o.a. op gebied van geloof.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zolanski schreef:
    Het probleem met die extremisten is is dat zij alles in de Koran veel te letterlijk nemen. Zo staat bijvoorbeeld in de Koran, "Als iemand iets steelt, hak zijn hand eraf". Wat doen extremisten? Zij nemen het te letterlijk. Dat stuk van 'hak zijn hand eraf' is een gezegde en is gelijk aan 'straf die persoon' maar niet letterlijk zijn hand eraf hakken. In de Koran staan allemaal dingen die een betekenis achter zich dragen en sommige idioten zien dat niet en nemen het te letterlijk en gaan dan schijten van "Allah zei dat ik dit moest doen." Geen wonder dat sommige mensen een fout beeld hebben van de Islam.

    Dit moet ik even zeggen omdat het gwn geniaal is:
    Toen ze de Koran vroeger een keer gingen kopieren, je weet wel gwn meer Korans maken voor de mensen, maakte zoon gastje een vertaal fout. In plaats van Maagd Druif en nu denken alle bom persoontjes dat ze als ze zich zelf laten ontploffen ze in de walhalla 21 maagden krijgen maar het moet eigenlijk 21 druiven zijn.
    Sorry, maar ik vond het gwn faalend en grappig.
    ps. het is trouwen egt waarxD

    Op zich maakt het mij echt niet uit wie welke godsdienst heeft, vrijheid voor godsdienstbeleving all the way, zolang er maar niemand onder lijdt en dààr gaat het altijd mis. Vrouwen dwingen om zich als slaven te gedragen, homo's ophangen om hun seksuele geaardheid, die Koran veel te letterlijk nemen, dat is verkeerd.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geert heeft tot op een zekere hoogte gelijk. De extremisten moeten flink aangepakt worden, maar de gewone gelovigen horen daar niet onder te lijden. Hetzelfde zie je bij het Christendom. Daar heb je ook streng gelovige die alles weer willen veranderen. Geen winkels open op zondag, geen condooms, geen anti-conceptie, geen abortus, geen euthanasie enzovoort. Alleen die brengen het niet met geweld, zoals de moslim-extremisten wel doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.