• Ik moet een verslag van Levensbeschouwing maken, maar ik weet niet precies wat er in moet.
    Een beetje van Geert Wilders argumenten, hoeft niet per se. Maar ik heb al gezocht, maar ik kan dus niets vinden. Weten jullie dingen?
    Ik bedoel ik moet tegen de argumenten van Geert Wilders ingaan!!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:52 ]


    live the life you love

    Oh, en, uhm, een argument. *denkt*
    Kijk hier eens. Er staan een paar goeie dingen in.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    raplove schreef:
    (...)

    Mijn reet...

    Dan moet meneer ook de jehova getuige aanpakken die om 8 uur in de morgen voor je deur staan. En als je zegt dat je niet wil een voet tussen je deur krijgt...


    Dat slaat nergens op. Johova getuigen plaatsen geen bommen of wel? Christenen lopen toch ook geen kruistochten meer of wel? Ik vind het belachelijk dat het zover is gekomen in Nederland.


    To infinity and beyond •

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Maar oké, als we even daar vanuit gaan. Islamieten komen hier niet vandaan dus die moeten weg. Dan moeten alle andere geloven weg die niet in Nederland thuishoren, maar welke blijft er dan? Protestant? Katholiek? Of... welke houden we dan wél?

    ik zeg niet dat ze weg moeten, maar dat het wel een mogelijk moet zijn voor bijv. scholen of voor de regering om regels op te stellen die invloed hebben op hun geloof. Zoals dat er geen hoofddoekjes mogen worden gedragen op schoolxD

    raplove schreef:
    (...)

    Mijn reet...

    Dan moet meneer ook de jehova getuige aanpakken die om 8 uur in de morgen voor je deur staan. En als je zegt dat je niet wil een voet tussen je deur krijgt...


    En niet te vergeten die smerige Christenen die met hun poten aan kleine kindjes zitten en vervolgens zeggen van 'God vergeeft me' en die shit!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leafs schreef:
    (...)

    Dat slaat nergens op. Johova getuigen plaatsen geen bommen of wel? Christenen lopen toch ook geen kruistochten meer of wel? Ik vind het belachelijk dat het zover is gekomen in Nederland.


    Nou jawel. geenm bommen maar ze stalken wel.

    en niet zo beetje ook.

    Als je zegt dat je niet wil blijven ze overal waar je komt opduiken.

    en wilders shitt man die man is hitlerr 2. en geloof zover gaat die shitt nog komen ook.

    raplove schreef:
    (...)

    Nou jawel. geenm bommen maar ze stalken wel.

    en niet zo beetje ook.

    Als je zegt dat je niet wil blijven ze overal waar je komt opduiken.

    en wilders shitt man die man is hitlerr 2. en geloof zover gaat die shitt nog komen ook.


    Oh mijn god. Serieus, je weet niet waar je over praat jij. Stalken? Ik heb er niet een meegemaakt die stalkt. Nou ik heb liever iemand die om 8 uur aanbelt dan iemand die me fucking opblaasd.
    Hitler 2? HAHAHAHA jij weet echt niet waar je over praat. Hij heeft het over de extremisten. De groepen die dus EXTREEM ver in hun facking geloof gaan.


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Oh mijn god. Serieus, je weet niet waar je over praat jij. Stalken? Ik heb er niet een meegemaakt die stalkt. Nou ik heb liever iemand die om 8 uur aanbelt dan iemand die me fucking opblaasd.
    Hitler 2? HAHAHAHA jij weet echt niet waar je over praat. Hij heeft het over de extremisten. De groepen die dus EXTREEM ver in hun facking geloof gaan.

    idd. Je bent EGT geen hitler als je juist tegen een bomaanslagen bent...

    Nou, ik vind hem ook een beetje Hitler-achtig. Hitler was anti-jood, hij is anti-moslim. Ik vind het beide onterecht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Voor de honderste keer. Hij. is. niet. anti. moslim.
    Hij heeft iets tegen extremisten en daar is meer dan 60% van nederland het mee eens -__-


    To infinity and beyond •

    Ik heb hem nog altijd alleen maar gehoord over de moslim-extremisten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het probleem met die extremisten is is dat zij alles in de Koran veel te letterlijk nemen. Zo staat bijvoorbeeld in de Koran, "Als iemand iets steelt, hak zijn hand eraf". Wat doen extremisten? Zij nemen het te letterlijk. Dat stuk van 'hak zijn hand eraf' is een gezegde en is gelijk aan 'straf die persoon' maar niet letterlijk zijn hand eraf hakken. In de Koran staan allemaal dingen die een betekenis achter zich dragen en sommige idioten zien dat niet en nemen het te letterlijk en gaan dan schijten van "Allah zei dat ik dit moest doen." Geen wonder dat sommige mensen een fout beeld hebben van de Islam.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Zolanski schreef:
    Het probleem met die extremisten is is dat zij alles in de Koran veel te letterlijk nemen. Zo staat bijvoorbeeld in de Koran, "Als iemand iets steelt, hak zijn hand eraf". Wat doen extremisten? Zij nemen het te letterlijk. Dat stuk van 'hak zijn hand eraf' is een gezegde en is gelijk aan 'straf die persoon' maar niet letterlijk zijn hand eraf hakken. In de Koran staan allemaal dingen die een betekenis achter zich dragen en sommige idioten zien dat niet en nemen het te letterlijk en gaan dan schijten van "Allah zei dat ik dit moest doen." Geen wonder dat sommige mensen een fout beeld hebben van de Islam.
    amen _O_

    Leafs schreef:
    (...)

    Oh mijn god. Serieus, je weet niet waar je over praat jij. Stalken? Ik heb er niet een meegemaakt die stalkt. Nou ik heb liever iemand die om 8 uur aanbelt dan iemand die me fucking opblaasd.
    Hitler 2? HAHAHAHA jij weet echt niet waar je over praat. Hij heeft het over de extremisten. De groepen die dus EXTREEM ver in hun facking geloof gaan.


    Mens jij weet zelf niet waar je over praat. Hij wou de Antillen (mijn geboorteland) uit het koninrijk hebben. Dus zijn we zelf maar opgestapt. Hij wil dat als je van buitenlandse komaf bent en een misdaad pleegt je regelrechte op het vleigtuig gezet word. etc etc

    raplove schreef:
    (...)

    Mens jij weet zelf niet waar je over praat. Hij wou de Antillen (mijn geboorteland) uit het koninrijk hebben. Dus zijn we zelf maar opgestapt. Hij wil dat als je van buitenlandse komaf bent en een misdaad pleegt je regelrechte op het vleigtuig gezet word. etc etc


    Ik weet heel goed waar ik over praat (: Dus niet zo beginnen. Daar zal hij best een goede reden voor hebben.
    Nou sorry hoor, maar daar ben ik het mee eens. Als jij al een misdaad hebt gepleegd en dan verhuizen en het misschien weer doen?
    Nee dank u. Ik ben het eens met Wilders (:


    To infinity and beyond •

    C18 schreef:
    Als je de islam afschaft, dan mag je alle religies afschaffen. Kun je er in elk geval mooi voor zorgen dat die priesters geen jochies meer verkrachten.


    We accept the love we think we deserve.