• Ik moet een verslag van Levensbeschouwing maken, maar ik weet niet precies wat er in moet.
    Een beetje van Geert Wilders argumenten, hoeft niet per se. Maar ik heb al gezocht, maar ik kan dus niets vinden. Weten jullie dingen?
    Ik bedoel ik moet tegen de argumenten van Geert Wilders ingaan!!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 17:52 ]


    live the life you love

    CountMeIn schreef:
    Nederland is een land van vele culturen, we horen niet één bepaalde cultuur uit te bannen!


    Firm believer of all that is magic

    Er bestaat toch ook hindoïsme waarom word die dan niet verboden? -,-


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Athletics schreef:
    Er bestaat toch ook hindoïsme waarom word die dan niet verboden? -,-


    Idd, net zoals; jodendom, christendom, katholieken, moslim, islam, hindoeïsme. welke heb je nog meer?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Idd, net zoals; jodendom, christendom, katholieken, moslim, islam, hindoeïsme. welke heb je nog meer?
    moslim en islam is hetzelfde lol.
    Boedisten

    Hihi, thaaanks. Jullie zijn geweldig! (:


    live the life you love

    ILoveLilian schreef:
    (...) moslim en islam is hetzelfde lol.
    Boedisten


    ow, nja dacht ik al. Ik heb dr altijd wel eentje fout.. [dus dinge zeggen wat hetzelfde is]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    Nederland is een land van vele culturen, we horen niet één bepaalde cultuur uit te bannen!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Neeh hdat vind ik dus echt zo stom!
    Ze hebben daar echt een verkeert beeld van, denk ik!
    Iedereen mag geloven wat ze willen MAAR wel als ze de andere niet storen en zelf geen respect hebben voor anderen culturen.

    Soundeffect schreef:
    Je kunt mensen niet verbieden te geloven dus je kunt nooit een geloof afschaffen. En waarom zou je. Er is niets mis mee.


    Dieren slachten zonder verdoving enkel om je geloof.. Nou, dat ivnd ik wel.. Apart.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dieren slachten zonder verdoving enkel om je geloof.. Nou, dat ivnd ik wel.. Apart.


    Ik ben zelf moslim en dat wordt niet overal gedaan. Wat ik ook kak vind is wanneer het offerfeest is iedereen plots de Islam haat omdat ze vlees eten (opnieuw, niet overal worden dieren vermoord zonder verdoving) terwijl andere mensen elke dag kip eten.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Endure schreef:
    (...)

    Dieren slachten zonder verdoving enkel om je geloof.. Nou, dat ivnd ik wel.. Apart.


    Dat gebeurd echt niet alleen bij de islam. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leafs schreef:
    Sorry, ik ben het eens met Geertje (:

    idd. Het is hiero NEDERLAND en dat is geen islamitisch land. Zij zijn hier heen gekomen... dus is het ook geen argument als je zegt dat je dan alle godsdiensten moet kunnen afschaffen.

    CountMeIn schreef:
    Nederland is een land van vele culturen, we horen niet één bepaalde cultuur uit te bannen!

    Nee, Nederland is een land dat dom genoeg is om nog steeds gezinshereniging aan te houden (als zo ongeveer de enige van de EU) waardoor vluchtelingen ect. hun hele aanhang hierheen kunnen halen. I mean, één vrouw een 2 kinderen, oke.
    Maar je hoort ook verhalen van mannen die 4 vrouwen en 11 kinderen meeslepen

    TheSandwich schreef:
    (...)
    idd. Het is hiero NEDERLAND en dat is geen islamitisch land. Zij zijn hier heen gekomen... dus is het ook geen argument als je zegt dat je dan alle godsdiensten moet kunnen afschaffen.


    Maar oké, als we even daar vanuit gaan. Islamieten komen hier niet vandaan dus die moeten weg. Dan moeten alle andere geloven weg die niet in Nederland thuishoren, maar welke blijft er dan? Protestant? Katholiek? Of... welke houden we dan wél?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leafs schreef:
    Je moet wel weten. Dat hij niet de islam wil verbieden.
    Hij wil namelijk de EXTREME groepen aanpakken, meer niet.


    Mijn reet...

    Dan moet meneer ook de jehova getuige aanpakken die om 8 uur in de morgen voor je deur staan. En als je zegt dat je niet wil een voet tussen je deur krijgt...