• Ik droeg vroeger eigenlijk bijna helemaal nooit nagellak omdat ik het nooit goed kreeg bij m'n linkerhand. Maar ik ben er achtergekomen dat het nu wel lukt, dus wil ik vaker nagellak gaan dragen.
    Maar ik vroeg me eigenlijk af welk merk jullie dragen? En welke jullie me sowieso zouden afraden?


    I like boys who drive cars too slow.

    hihi, ik heb zelf veel van Gosh en Rimmel. Die zijn goed maar wel duur.
    Verder is Catrice ook wel goed. En Essence, ja, moet je maar van houden haha (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fragile schreef:
    (...)
    Weet ik, maar als ik er bij essence een base coat onder doe en dat heel goed laat drogen, dan doet ie het wel gewoon


    Kan je die base coat eens laten zien ? (: maybe dat ik dat dan keertje ga prberen.. alleen word het wel egaal?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Kan je die base coat eens laten zien ? (: maybe dat ik dat dan keertje ga prberen.. alleen word het wel egaal?

    Als je het geduldig doet wel. En je basecoat sowieso 1 tot 2uur laten drogen, zodat ie niet weer nat wordt als je de normale nagellak eroverheen doet.



    Is van de hema btw.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 16:17 ]

    Fragile schreef:
    (...)
    Als je het geduldig doet wel. En je basecoat sowieso 1 tot 2uur laten drogen, zodat ie niet weer nat wordt als je de normale nagellak eroverheen doet.



    Is van de hema btw.


    Ow owkeej (: mwah kijk wel wanneer ik probeer.. ben nogal ongeduldig als ik 2 keer moet lakken ;P en ik stoot overal tegen aan ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Opi is duur en slecht, maar die van de hema blijven meestal lang bij mij (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ga gewoon naar de Hema, daar heb je superleuke en goede! (:


    We accept the love we think we deserve.

    OPI faalt, ik gebruik altijd essence :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    O.P.I is een van de bekenste nagellak, deze word ook gebruikt in nagelstudio's ect, en door talloze celebs gedragen.

    Essence, hema, catrice, niet zo heel duur
    Maar ik heb wel altijd een onderlaag en een topcoat


    Don't dream your life, but live your dream!