• Ik droeg vroeger eigenlijk bijna helemaal nooit nagellak omdat ik het nooit goed kreeg bij m'n linkerhand. Maar ik ben er achtergekomen dat het nu wel lukt, dus wil ik vaker nagellak gaan dragen.
    Maar ik vroeg me eigenlijk af welk merk jullie dragen? En welke jullie me sowieso zouden afraden?


    I like boys who drive cars too slow.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Het dekt wel.. Het word niet egaal.. & is het egaal dan heb je een dikke laag van hier tot tokio en et duurt fcking lang tot het droog is..

    Je moet er een goede (geen doorzichtige, maar witachtige) base coat onder gooien, dan doen ze t wel.

    Essence, Hema, P2 (Duits merk), Golden Rose (Turks merk), Gosh, Catrice.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:48 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Die van de Hema zijn opzich ook wel goed.

    Fragile schreef:
    (...)
    Je moet er een goede (geen doorzichtige, maar witachtige) base coat onder gooien, dan doen ze t wel.


    Maar et ligt niet alleen daar aan.. Want ik heb een rode van Catrice. en in 1 keer lakken. zie ik dat het rood is + het is egaal

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:49 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Uneventful schreef:
    Idunno, bij mij lukt het nog steeds niet bij mijn linkerhand. x'd


    You're beautiful.

    nagellak van de Claire's is ook goed ;)


    Obviously.

    Ik heb een hele mooi donkerblauwe nagellak van Miss sporty. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Veel merken. Maar ik koop veel van H&M. Ik vind die echt goed en van Escense -weet niet echt of ik het goed heb gespeld- Voor de rest gebruik ik geen andere behalve die van Turkije..:$

    Chanel is echt ruk.. ik had 25 euro betaald voor de gouden en hij dekt echt niet. ;3 Die van Bourjois zijn opzich wel goed en die van Clarice (bij Kruidvat, 2.49 in héél veel kleuren) zijn ook fijn.


    It's time to be happy again.

    Rimmel, Essence, Hema, Miss Sporty etc.


    I was an angel living in the garden of evil

    Fellatio schreef:
    (...)

    Maar et ligt niet alleen daar aan.. Want ik heb een rode van Catrice. en in 1 keer lakken. zie ik dat het rood is + het is egaal

    Weet ik, maar als ik er bij essence een base coat onder doe en dat heel goed laat drogen, dan doet ie het wel gewoon

    Essence c:

    MisSporty vind ik een fijn merk.
    Catrice is volgensmij ook heel goed.
    Ben nog van plan te kopen. (:

    Essence en Claire's kan wel. En kan je ook gebruiken.
    Maar zelf vind ik die niet hee lerg fijn.

    Ik raad Catrice aan, en Essece af ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik haal meestal gewoon van Essence. Leuke kleurtjes, en zijn goedkoop ;D


    Forever.