• Ik droeg vroeger eigenlijk bijna helemaal nooit nagellak omdat ik het nooit goed kreeg bij m'n linkerhand. Maar ik ben er achtergekomen dat het nu wel lukt, dus wil ik vaker nagellak gaan dragen.
    Maar ik vroeg me eigenlijk af welk merk jullie dragen? En welke jullie me sowieso zouden afraden?


    I like boys who drive cars too slow.

    Idunno, bij mij lukt het nog steeds niet bij mijn linkerhand. x'd


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik let nooit op de merken eigenlijk, ik koop ze om de kleurtjes :'D Maar die van Rimmel zijn wel heel goed.


    -

    Rimmel en Estence


    Firm believer of all that is magic

    Ik koop altijd die van estence en catrice, goedkoop en veel leuke kleurtjes;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Catrice is goedkoop en goed ;D

    Ik deed ook essence alleen daar stap ik vanaf.. omdat ik die kut vind lakken.. alle kleurtjes van hun was ik heb [dat zijn dr best wel wat] moet ik 2 keer lakken wil ik het egaal hebben o-O en bij catrice hoefde ik dat maar 1 keer te doen ;D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Catrice een goede lake voor een goede prijs


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    Catrice een goede lake voor een goede prijs


    Whahah xd sorry :$ die zin hoort echt thuis in een reclame spotje :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik gebruik altijd Gosh, dat is best duur, maar het is mijn hobby en ik heb het er voor over.
    Maar als je wat goedkoper wil zou ik toch voor catrice gaan!


    The truth is out there.

    Hema en Catrice
    Koop géén Eccence Colour&Go De kleur op je nagels dekt amper, zelfs na 3 keer lakken en de kleur klopt ook totaal níét met die in het potje.


    Let it come and let it be

    Fellatio schreef:
    (...)

    Whahah xd sorry :$ die zin hoort echt thuis in een reclame spotje :$
    Eigelijk wel,ik dacht dta ook toen ik dit schreef maar whatever das leuk(krul)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hema, Catrice, NYC, essence.

    Ik heb heel veel van eh, Miss Sporty.


    To infinity and beyond •

    CountMeIn schreef:
    Hema en Catrice
    Koop géén Eccence Colour&Go De kleur op je nagels dekt amper, zelfs na 3 keer lakken en de kleur klopt ook totaal níét met die in het potje.


    Het dekt wel.. Het word niet egaal.. & is het egaal dan heb je een dikke laag van hier tot tokio en et duurt fcking lang tot het droog is..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zou je vooral aanraden een écht goede top coat te kopen van een duur merk als Rimmel ofzo. Meestal maakt het merk van je kleur-lakjes dan niet meer zoveel uit.


    Hope goes lost but never dies.

    Essence, Hema, Nivea,..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.