• Is het niet handig als er een apart subforum voor RPG's komt? Weet niet of deze suggestie al gesteld is. Met subforum bedoel ik dus hetzelfde als "Het stamcafe" Zelf RPG ik niet maar het lijkt me handig dat ze allemaal bij elkaar staan?

    Edit: dan kan ook dat topic waarin staat beschreven wat een RPG is daar een sticky in worden?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:16 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    xPancake schreef:
    ja ik zoek altijd een rpg maar vind er nooit een


    Dan typ je bij zoek [RPG] en voila :'D

    Ik vind 't een goed idee, dan word thet maar een mini sub-forumpje, is wel overzichtelijker :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Americana schreef:
    Is het niet handig als er een apart subforum voor RPG's komt? Weet niet of deze suggestie al gesteld is. Met subforum bedoel ik dus hetzelfde als "Het stamcafe" Zelf RPG ik niet maar het lijkt me handig dat ze allemaal bij elkaar staan?

    Edit: dan kan ook dat topic waarin staat beschreven wat een RPG is daar een sticky in worden?


    Ik heb ooit toen ik jonger was uitleg gemaakt in een blog van mij, als je een RPG zoekt dan staat daar ook vaak een link in naar die blog maar ik wil best een nieuw topic maken :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scotland schreef:
    Ik zou het fijn vinden, want dan hoef ik ze niet meer te zien x']


    Inderdaad, horen ze btw niet bij Off-topic ipv stamcafé?
    Trouwens, awesome naam. (@Scotland)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 13:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Inderdaad, horen ze btw niet bij Off-topic ipv stamcafé?
    Trouwens, awesome naam. (@Scotland)


    Ze staan bij spelletjes ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roodstrikje schreef:
    Je hebt gelijk, is veel makkelijker.
    Ik RPG ook niet xd


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.