• Het regent hier dus super hard.
    Ik: "Ja ik hoop niet dat het om half 5 nog zo hard regent"
    hij:"moet je werken dan?"
    ik:"Ja."
    Hij:"Er ligt hier nog een regenpak."
    Ik: "Nee, sowieso niet."
    Hij: "Ja dan wordt je nat."
    Ik:"Nou liever dan dat" I was like omfg Dat is zo tering lelijk never in my life, dan nog liever doorweekt omfg. Toen hij dat zij keek ik ongeveer zo: --'

    Haha dat hij serieus dacht dat ik dat zou doen --'
    Dus wat denken jullie van die enge dingen? O_O

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:00 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind ze niet zo heel fijn en ze zijn lelijk.
    Dus ik kies voor nat laten regenen en een borstel en make-up meenemen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik niet.
    Als ik iemand zie met zo'n gele plastic poncho tegen de regen lach ik 'm echt mega hard uit, haha. 8D
    Er is ook nog wel een groot verschil tussen een deftig regenpak en een gele plastic poncho..


    Get outta my head!

    Stray schreef:
    Ik vind ze niet zo heel fijn en ze zijn lelijk.
    Dus ik kies voor nat laten regenen en een borstel en make-up meenemen.

    agree (nerd)


    Shoganai i ne~

    wat is er eigenlijk zo erg aan een regenpak(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn moeder probeert me dat ook altijd aan te smeren. Maar ondertussen ben ik al gewend aan nat worden, dus overleef ik het wel. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb liever een regenpak dan helemaal verzopen daar aan te komen... Zo erg is het toch niet je fietst er alleen maar even mee, het is niet dat je er de hele dag mee aan loopt...


    dream, dare, fly!

    BePretending schreef:
    dat denken mij ouders ook :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Mwah heb ook een hekel aan regenpakken, omdat het zo'n klotewerk is om al die prut weer uit te krijgen. En het voelt vreselijk aan >< van dat plastic op je huid =='
    Butyeah, dan liever dat dan doorweekt aankomen. Dáár heb ik pas een hekel aan :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Eeehm, nee, de leeftijd dat ik mezelf dan voor gek vind lopen als ik een regenpak draag ben ik een beetje voorbij. (cat)


    ars moriendi

    ik doe alleen regenbroek aan, en voor mijn werk, in zo'n steegje uitdoen... ziet niet iedereen je klunzenxD


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Atiras schreef:
    Ik ben het met je eens


    in dit topic kun je precies wie wel om zijn./haar imago geven en wie niet Ja bij mij in het dorp hangt het af van je kleding dus ook je regenpak

    Omg hahaha ja hoor, want als je een regenpak aan bent, ben je echt niet cool hoor! >:'O x'D


    ars moriendi

    Wat maken mensen zich toch druk om zo'n regenpak.
    En trouwens, er zijn heus wel leuke regenpakken, er is laatst nog een regenpakkenlijn opgericht. Die zijn echt normaal en leuk.
    Wees gewoon verstandig en doe zo'n pak aan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het gaat er mij niet om of het lelijk is maar het is niet "luchtig" >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Fides schreef:
    Ik zou dat regenpak aandoen en niet doorweekt willen zijn. (cat)


    Food.

    Edit: Het was droog toen ik wegging, anders had ik nog geen ding aangedaan (wbw)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain