• Het regent hier dus super hard.
    Ik: "Ja ik hoop niet dat het om half 5 nog zo hard regent"
    hij:"moet je werken dan?"
    ik:"Ja."
    Hij:"Er ligt hier nog een regenpak."
    Ik: "Nee, sowieso niet."
    Hij: "Ja dan wordt je nat."
    Ik:"Nou liever dan dat" I was like omfg Dat is zo tering lelijk never in my life, dan nog liever doorweekt omfg. Toen hij dat zij keek ik ongeveer zo: --'

    Haha dat hij serieus dacht dat ik dat zou doen --'
    Dus wat denken jullie van die enge dingen? O_O

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 15:00 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben het met je eens


    in dit topic kun je precies wie wel om zijn./haar imago geven en wie niet Ja bij mij in het dorp hangt het af van je kleding dus ook je regenpak

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 16:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dus jij wordt liever helemaal doorweekt dan dat je een lelijk regenpak aandoet en gewoon droog blijft? Thefuck dat snap ik niet.


    -

    Atiras schreef:
    Ik ben het met je eens


    in dit topic kun je precies wie wel om zijn./haar imago geven en wie niet

    Omg hahahahahhaa dat is zo'n kansloos antwoord serieus, alsof je hele 'imago' gelijk naar de klote is omdat je een regenpak aandoet. :')


    -

    Mijn vader heeft ook ooit voorgesteld dat ik een regenpak aan zou moeten doen, en toen ben ik best wel uitgevaren tegen hem, over wat voor een sukkel het wel niet is, als hij denkt dat ik dat ga doen a'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Genius schreef:
    (...)
    Omg hahahahahhaa dat is zo'n kansloos antwoord serieus, alsof je hele 'imago' gelijk naar de klote is omdat je een regenpak aandoet. :')


    jij kent ons dorp niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    jij kent ons dorp niet.

    Gelukkig niet (:
    Het kan mij echt geen hol boeien wat mijn dorp van me vind.


    -

    De broek wel (: [regenbroek]
    Maar het hesje niet die zijn stom(cat)
    Maar ik zou niet doorweekt willen zijn.x]
    Okal fiets ik redelijk vaak door de regen zonder regenpakding

    I have to agree wihz Genius :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lol, echt, ik lach harder om mensen die helemaal doorweekt zijn dan mensen die verstandig zijn met een regenpak aan. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Atiras schreef:
    Ik ben het met je eens


    in dit topic kun je precies wie wel om zijn./haar imago geven en wie niet

    Ja want een regenpak en een imago hangen samen. 0o

    Jedi schreef:
    I have to agree wihz Genius :'D

    That feels good _O_


    -

    Toch normaal dat je van je ouders zo'n regenpak moet dragen? Alle ouders zeggen dat... Maar ik doe het ook nooit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Corvette schreef:
    Lol, echt, ik lach harder om mensen die helemaal doorweekt zijn dan mensen die verstandig zijn met een regenpak aan. (krul)

    Ik niet.
    Als ik iemand zie met zo'n gele plastic poncho tegen de regen lach ik 'm echt mega hard uit, haha. 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Yoseob schreef:
    Ik snap het helemaal. Ik vind die dingen vreselijk. Als er nou een leuke skinny versie met een leuke jas uit zou komen. Nee... is het een soort plastic zak ._.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja wauw, als je een regenpak aantrekt naar school dan word je denk ik echt voor de rest van je leven gepest. Echt slecht voor je imago enzo.

    Oké, dat vind ik dus echt bullshit. Ik bedoel, ik heb liever eventjes een regenpak aan dan dat ik een hele tijd lang doorweekt ben. Ik vind het er lelijker uitzien als je doorweekt bent, dan dat je een regenpak aanhebt. Alsof je met regen de enige bent in een regenpak. Serieus man .__.