• Ok...ik had vorige keer een topic aangemaakt waar ik zei dat ik last had van paarse vlekjes die verschenen, paar dagen later verdwenen en na enkele dagen ergens anders te zien waren.
    Ik heb geen zin om alles opnieuw uit te leggen, dus als je niet kan volgen, lees dan dit topic.
    In ieder geval, eergisteren heb ik gemerkt dat die vlekjes op mijn rechterschouder staan.
    Het is nu dus al de derde keer dat ik ze opmerk en daardoor ga ik vandaag naar de dokter.
    Omdat mijn moeder me zowat dwong
    Ik heb in ieder geval enorm veel schrik en zenuwen.
    Niet van de dokter, maar gewoon voor het feit dat ze misschien bloed moet trekken.
    Ik ben bang van naalden, vandaar.
    Iemand die me even wilt bemoedigen? :')
    Laatste keer dat ik er een spuit moest laten zetten, begon ik gewoon te janken :'D
    Yep, ik ben best een watje als het daarop aankomt:$
    Niet van de pijn, ik voelde het niet...het heeft echt te maken met een naaldenfobie


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je moet gewoon de andere kant op kijken en die persoon vragen om met je te babbelen.
    Je hebt het meestal niet eens door dat de naald in je lijf komt!


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan ook niet heel goed tegen naalden. Maar dat vrolijkt je niet op, zeker? :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben zo'n persoon, steek 33 naalden in me armen , begin ik pas pijn te voelen


    Firm believer of all that is magic