• Mijn broer studeert volgende week maandag af en dan is het diploma uitreiking en eindejaarsbal. Wat dus betekend dat het daar vol gaat lopen met lekkerde zesdejaars in kostuum en ik mag komen kijken, want mijn broer is ook in het zesde. :Y)
    Nou moet je weten dat dé lekkerste jongen van onze school en omstreken ook gaat afstuderen en dus ook daar anwezig gaat zijn en dus ook in kostuum gaat komen. En dat is nog niet het beste, oh nee! Hij is single, dus ik betwijfel of hij wel een date heeft en nou ga ik hem de kans geven om mij mee te vragen. (krul)

    Ik zou wel een foto willen posten, maar dat is stalkerig. Maar ik zou het wel héééééél eventjes kunnen doen? (cat)


    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 12:20 ]


    All was well.

    Doen!

    Foto:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Foto! :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Chevalric schreef:
    Foto:9~


    To infinity and beyond •

    Zal ik het via pb sturen naar iedereen die het wilt? (als dat gaat) (nerd)


    All was well.

    Anchor schreef:
    Zal ik het via pb sturen naar iedereen die het wilt? (als dat gaat) (nerd)

    Doe dat maar. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wil ook een foto zien :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nou, ik kon alleen maar zijn profielfoto van op fb posten, want ik ben niet met hem bevriend, dus kan ik zijn andere foto's niet zien. Maar als ik er een betere vind, zet ik hem hier! En nou moeten jullie antwoorden met: 'ooohjooo, die is lekker! :9~ (al geef ik wel toe dat deze foto iets minder is als het origineel (cat))

    TE LAAT! PROBEER LATER OPNIEUW OF STUUR ME EEN PB.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 12:31 ]


    All was well.

    Anchor schreef:
    Nou, ik kon alleen maar zijn profielfoto van op fb posten, want ik ben niet met hem bevriend, dus kan ik zijn andere foto's niet zien. Maar als ik er een betere vind, zet ik hem hier! En nou moeten jullie antwoorden met: 'ooohjooo, die is lekker! :9~ (al geef ik wel toe dat deze foto iets minder is als het origineel (cat))



    JE HEBT EEN MAXIMUM VAN 3 MINUTEN OM HEM TE AANSCHOUWEN!

    Haha, hij is best cute! ;D En hoe ga je het voor elkaar krijgen dat hij je vraagt? xd

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 12:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Haha, hij is best cute! ;D En hoe ga je het voor elkaar krijgen dat hij je vraagt? xd


    Ik ga me super mooi kleden en dan voor zijn neus komen lopen. Maar hij kent mijn naam al, dus hij weet tenminste wie ik ben :Y)

    PS: delete your previous message. Anders blijft die foto hier eeuwig staan.


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)

    Ik ga me super mooi kleden en dan voor zijn neus komen lopen. Maar hij kent mijn naam al, dus hij weet tenminste wie ik ben :Y)

    PS: delete your previous message. Anders blijft die foto hier eeuwig staan.

    Haha, veel succes! :Y) En gedeletet!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Haha, veel succes! :Y) En gedeletet!


    Pfoeh! Hij moet me meevragen, anders ga ik huilen. Maar ik ga toch sowieso al stiekem een foto trekken van hem in kostuum. (cat)


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)

    Pfoeh! Hij moet me meevragen, anders ga ik huilen. Maar ik ga toch sowieso al stiekem een foto trekken van hem in kostuum. (cat)

    Misschien moet je ook eens met hem gaan praten, jongens zijn meestal niet zo subtiel. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Misschien moet je ook eens met hem gaan praten, jongens zijn meestal niet zo subtiel. xd

    Noh. Dat kan ik niet. Ik ben totaal niet in staat om met jongens te gaan praten. Zeker niet als ze er zo uit zien. (krul)


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)
    Noh. Dat kan ik niet. Ik ben totaal niet in staat om met jongens te gaan praten. Zeker niet als ze er zo uit zien. (krul)

    Ja, dat ken ik, zou ik ook nooit durven. (: Je kan hem toevoegen op facebook, over internet gaat het vaak makkelijker. Bij mij toch. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.