• Ik heb een beetje een bitchfight met een meisje uit m'n klas op Twitter. (I Know, No Perfect Place)
    Ik ben soms wat moeilijk te verstaan, omdat ik mezelf niet hoor.
    Nu gaat zij zo zeggen ' Ga leren praten, ik versta je niet'
    Ik ben doof aan m'n rechteroor (Bijna, scheelt niet veel)
    Iedereen uit m'n klas weet dat, gaat zij daar ineens over beginnen.


    Firm believer of all that is magic

    Asleep schreef:
    Dat is echt laag.


    Everything is worse without music.

    Inderdaad, dat is gewoon zwak. En er zijn zoveel mensen die zo laag zijn om iemand op zijn zwakheden aan te vallen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leafs schreef:
    Zo ongelofelijk zwak hoor. Om met de zwakheden van iemand anders te spotten. Was ook zo toen mijn vader kanker had. Dan is het heel makkelijk om mij daarmee te kwetsen.
    Ik vind dat je er boven moet staan. Een vriendin van mij is albino - vind het woord vreselijk, maar oké - die ziet (met haar lenzen in) maar 18% van wat wij zien. Plus dan nog het feit dat ze spierwit haar heeft. Heel makkelijk om haar dan zo te pakken.
    Meis, ik snap wat je doormaakt. Maar gewoon zeggen: 'Ik heb liever dat jij het zegt, dan iemand met een vol verstand.'

    Mensen worden altijd op hun zwakheden gepakt, dat zal je altijd blijven zien, ik zie ook veel minder dan anderen en daar pakken ze me ook op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Claw schreef:
    (...)
    Néé, geen wraak. Just ignore it. Ze is het niet waard, en je moet niet in je eigen soep gaar koken ofzoiets, ik ken dat spreekwoord amper maar ik wou slim doen. (:


    Nou een keer lekker gemeen terug doen is ook fijn hoor


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JuliusCeasar schreef:
    (...)
    Mensen worden altijd op hun zwakheden gepakt, dat zal je altijd blijven zien, ik zie ook veel minder dan anderen en daar pakken ze me ook op


    Dat is echt het zieligste wat je kunt doen, maar oh zo makkelijk. Ze wordt vet hard nagestaard als we aan het winkelen zijn. Gewoon middelvinger en niets van aantrekken. (:


    To infinity and beyond •

    Asleep schreef:
    Dat is echt laag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Nou een keer lekker gemeen terug doen is ook fijn hoor


    Dan verlaag je je wel weer tot een laag niveau.


    To infinity and beyond •

    Tranquillity schreef:
    Inderdaad, dat is gewoon zwak. En er zijn zoveel mensen die zo laag zijn om iemand op zijn zwakheden aan te vallen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Asleep schreef:
    Dat is echt laag.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Asleep schreef:
    Dat is echt laag.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.