• Ja ik vind de lettertype's die er zijn best wel lelijk,
    ik heb een voorstel om gewoon net als bij word dat je gewoon zo'n hele lijst hebt met lettertype's.

    voor/tegen?


    Ivar Oosterloo.

    Tegen, ik gebruik niet eens de verschillende, dus waarom meer?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat wordt een chaos.
    Als het van mij af hing was hier alleen verdana, punt! :-) De snufjes als cursief en vet vind ik nog wel leuk. De rest vind ik onnodig, maarja.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tegen, ik gebruik alleen de standaard en in verhalen arial. Dat is meer dan genoeg (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee. Absoluut niet. Ik vind dit best. Volgens mij wordt het alleen maar rommelig met meer lettertypen.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Soundeffect schreef:
    Tegen, want er zijn heel erg veel onleesbare lettertype's in Word.
    & ik vind het wel goed zo, trouwens.

    Defensive schreef:
    Nou ja, van mij mag er wel één ander lettertype bij omdat inderdaad de lettertypes die er zijn niet mijn smaak zijn... Maar ik zou er niet te veel willen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Defensive schreef:
    Nou ja, van mij mag er wel één ander lettertype bij omdat inderdaad de lettertypes die er zijn niet mijn smaak zijn... Maar ik zou er niet te veel willen.


    Save me from myself.

    Defensive schreef:
    Nou ja, van mij mag er wel één ander lettertype bij omdat inderdaad de lettertypes die er zijn niet mijn smaak zijn... Maar ik zou er niet te veel willen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    NAZIPUNK schreef:
    Nee man, dan krijg je van die irritante letterversieringen. Get my point? En het is vet overbodig ouwe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    hier ben ik tegen, verhalen zijn meestal ook onoverzichtelijk als ze in een ander lettertype geschreven zijn.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Tegen, het is goed zoals het nu is.
    Voor mij hoefden een paar verschillende al zelfs niet, het is wel leuk voor diegene die ze gebruiken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind niet dat er heel veel bij moeten komen. Maar nog drie anderen zou ik wel heel leuk vinden. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Wat er allemaal gebeurt als je lang niet op Q zit, toen ik hier ongeveer 1 jaar geleden zat, waren er nog geen lettertypes/plaatjes/filmpjes ofzo.... Oké, nu voel ik me zo`n oma die dan tegen haar kleinkinderen vertelt, vroeger was er nog niet dit en dat...

    Ontopic

    Defensive schreef:
    Nou ja, van mij mag er wel één ander lettertype bij omdat inderdaad de lettertypes die er zijn niet mijn smaak zijn... Maar ik zou er niet te veel willen.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Defensive schreef:
    Nou ja, van mij mag er wel één ander lettertype bij omdat inderdaad de lettertypes die er zijn niet mijn smaak zijn... Maar ik zou er niet te veel willen.


    Everything is worse without music.

    van mij hoeft het niet, ik vind het prima zo


    The whole world is changing, but I stay myself!!