• Eindelijk vakantie. Ik hoef nog maar vier keer terug. (Boeken inleveren,sportdag, rapporten) Zijn er nog meer met vakantie? Of in ieder geval die vrij zijn?

    Noooo, nog een vakantie topic..
    Echt iedereen wrijft het er in ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Noooo, nog een vakantie topic..
    Echt iedereen wrijft het er in ;(

    oh ik zag er geen een....

    Mayci schreef:
    (...)
    oh ik zag er geen een....

    Er zijn er al een paar geweest ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zomervakantie ja. Al sinds eind mei :')
    Alleen volgende week woensdag en vrijdag nog naar school, daarna is 't klaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nops


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Al klaar sinds mei. Moet morgenavond voor mijn diploma uitreiking nog terug, en voor boeken inleveren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb ook vakantie.Ik hoef alleen nog mijn diploma te halen en mijn boeken in te leveren.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nog twee examens. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ME *O*
    Ik hoef alleen nog boeken in te leveren en rapport op te halen volgende week (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zucht.
    Volgende week nog toetsweek en dan heb ik vrij...
    Alleen dat duurt nog zo lang. :(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    jaa ik heb ook vakantiee:)
    vandaag alleen pwcijfers terug krijge haha is niet verplicht maar ik ga gewoon.
    maandag boeken inleveren en dinsdag rapport uitreiking:)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Morgen laatste examen. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vrijdag heb ik eindelijk vakantie,
    heb vandaag mijn voorlaatste examen gehad.

    Tranquillity schreef:
    Noooo, nog een vakantie topic..
    Echt iedereen wrijft het er in ;(

    Echt hè. XD
    Deze laatste twee weken als iedereen klaar is en zo, moet ik lekker elke dag op school zitten aan mijn profielwerkstuk werken.
    So much fun!!
    ....


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb dus eigenlijk ook al vrij sinds vandaag :) Gisteren was de laatste dag van de repetitie week. ;) Vrijdag boekeninleveren, dan een deze dagen nog een toets inhalen en volgende week vrijdag rapport ophalen en dan zit het erop :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.