• Goedemorgen iedereen :Y)
    Ik ben vandaag vrolijk omdat ik een 10 voor philosophy heb gekregen. Waarom zijn jullie vandaag vrolijk? Of waarom juist niet?


    Not all those who wander are lost.

    Kijk naar de tijd, dit is geen tijdstip om vrolijk te zijn o_o


    -

    Genius schreef:
    Kijk naar de tijd, dit is geen tijdstip om vrolijk te zijn o_o


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Haha, (:
    Ik ben vrolijk omdat ik vandaag mijn laatste examen heb!(dance)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Cody Monteith aaaahhh.

    Nou gefeliciteerd


    Firm believer of all that is magic

    Good morning, ik moet zo gaan sporten, dus ik ben niet vrolijk..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wordt vrolijk van dat plaatje :') <3

    Nah moet de hele dag werken, dus dat is minder..


    ars moriendi

    MORGEN. NAAR. GRASPOP.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben zenuwachtig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik juist niet, '-_- gister avond kutnieuws gekregen en nu moet ik straks op mijn fiets door de regen naar mijn werk.


    Everything is worse without music.

    Ik slaap half, maar ik ben wel vrolijk door de leuke knopjes op deze site en doordat ik erachter kwam bij een test van deze site dat ik mee kon gaan met het wolfpack


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik ben totaal niet vrolijk vandaag.


    Where words fail, music speaks

    ik ben niet vrolijk, want ik moest in mijn vakantie opstaan van mijn moeder.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben niet vrolijk. Voel me totaal niet lekker en heb enorme buikpijn. Nu mag ik zo naar school gaan fietsen terwijl ik het ijskoud heb. D:

    aan de ene kant voel ik me wel vrolijk. ik heb bijna vakantie _O_ maar ik sta een ff** 4,3 voor economie. maar ik moet nog twee toetsen inhalen dus daar moet ik eventjes een voldoende voor halen en jennie is blij (nerd) *kruist vingers*


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben vrolijk omdat ik het gevoel heb dat mijn examen Geschiedenis goed ging. ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.