• Nou het zit zo..
    Ik sprak mijn vriendje vanavond nog op msn.
    We zaten een beetje te praten en toen zei hij ruzie had met zijn aangetrouwde nicht. Ik dus vragen van 'Waarom?' Hij dus beginnen te vertellen:
    Voordat hij mij kende vond hij die vriendin van die aangetrouwde nicht wel leuk. Maar in de loop van de jaren sleed dat weg en ontmoette hij mij. Die nicht vond dat niet normaal ofzo en nu ben ik opeens het domme wijf. Een vriend van mijn vriendje denkt ook dat het niet lang iets blijft. Maar ik hou echt heel erg veel van mijn vriendje en ik wil hem niet kwijt. Nu voel ik me gewoon vreselijk rot. Jullie kunnen wel zeggen 'Trek je er niets van aan' maar er is de laatste tijd ongelooflijk veel gebeurd.

    Sorry voor het verspillen van jullie tijd


    26 - 02 - '16

    Djeez, dilemma. Het slaat eerlijk gezegd helemaal nergens op, maar dat kan je er nu niet van zeggen als je het zo bekijkt. (:
    Ik zou gewoon met die nicht praten. En als jullie echt veel van elkaar houden, dan komt 't wel goed.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Djeez, dilemma. Het slaat eerlijk gezegd helemaal nergens op, maar dat kan je er nu niet van zeggen als je het zo bekijkt. (:
    Ik zou gewoon met die nicht praten. En als jullie echt veel van elkaar houden, dan komt 't wel goed.


    Maar ik ken die aangetrouwde nicht niet eens. Die zei dat namelijk tegen mijn vriendje en mijn vriendje die zei dat dus tegen mij omdat ik vroeg waarom ze ruzie hadden. En nu voel ik me dus ongelooflijk kut..

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 22:34 ]


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Maar ik ken die aangetrouwde nicht niet eens. Die zei via mijn vriendje dat ik een dom wijf was. Men... Nu voel ik me echt ongelooflijk kut..

    Ik snap dondersgoed dat je je kut voelt. Vraag aan je vriendje of je met haar mag praten ofzo. Niet geschoten is altijd mis. Ik hoop voor je dat het werkt. Luister keiharde muziek of schreeuw het uit in je kussen.


    We accept the love we think we deserve.

    Jezus, wat achterlijk. (cat) Ze kent je niet eens, ze kan niet over je oordelen. En daarbij, had het maar iets tussen die vriendin van haar en hem moeten worden, maar dat is niet gebeurt dus is er niemand dom.


    Your make-up is terrible

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Maar ik ken die aangetrouwde nicht niet eens. Die zei via mijn vriendje dat ik een dom wijf was. Men... Nu voel ik me echt ongelooflijk kut..

    Een dom wijf om wat met hem te beginnen..?


    No growth of the heart is ever a waste

    tja het beste is erover praten ik heb er eigenlijk geen verstand van maar mss moet je het je niet zo aantrekken.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    C18 schreef:
    (...)
    Een dom wijf om wat met hem te beginnen..?


    Was typfout..
    Ik bedoelde.
    Die aangetrouwde nicht vond mij een dom wijf en dat zei hij tegen mij, omdat hij ruzie met die achternicht had omdat hij het echt niet vond kunnen dat die aangetrouwde nicht zo over mij praatte.


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Was typfout..
    Ik bedoelde.
    Die aangetrouwde nicht vond mij een dom wijf en dat zei hij tegen mij, omdat hij ruzie met die achternicht had omdat hij het echt niet vond kunnen dat die aangetrouwde nicht zo over mij praatte.

    Ooh I see. Beetje onvolwassen gedoe als je 't mij vraagt :'] Tuurlijk voel je je klote, maar ten eerste snap ik niet waarom je vriend je dat zegt. Want wat bereikt hij ermee om tegen jou te zeggen dat die achternicht je een dom wijf vindt? Helemaal geen flikker, behalve alleen maar meer wrijving veroorzaken. Ik vind dat ie gewoon z'n mond had moeten houden, tenzij je op dat meisje/die vrouw gaat afstappen en vragen waarom ze dat vindt en de zaken aan de kaak stellen.
    Afijn, ik zou er geen gedachten meer aan vuilmaken. Da's dat wijf en jouw energie niet waard. Show them you're higher than that.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 22:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Ooh I see. Beetje onvolwassen gedoe als je 't mij vraagt :'] Tuurlijk voel je je klote, maar ten eerste snap ik niet waarom je vriend je dat zegt. Want wat bereikt hij ermee om tegen jou te zeggen dat die achternicht je een dom wijf vindt? Helemaal geen flikker, behalve alleen maar meer wrijving veroorzaken. Ik vind dat ie gewoon z'n mond had moeten houden, tenzij je op dat meisje/die vrouw gaat afstappen en vragen waarom ze dat vindt en de zaken aan de kaak stellen.
    Afijn, ik zou er geen gedachten meer aan vuilmaken. Da's dat wijf en jouw energie niet waard. Show them you're higher than that.


    Ik ben het met deze reactie eens, wat heeft het voor nut dat hij dat zei.. Hij laat jou jezelf rot voelen door dit te zeggen.. Sommige dingen hoef je niet te zegge, dingen zoals dit.