• Al jaren wil ik zó graag een jaar High School doen in Engeland of Nieuw-Zeeland en nu ben ik eindelijk eens gaan zoeken op internet, en wat ik heb gevonden wat me bevalt zijn de organisaties EF en AFS. EF is echter wel een beetje duur, en AFS organiseert geen jaar in Engeland terwijl ik dat toch het liefste wil (i.v.m. prijzen, afstand van huis etc.)
    Op internet heb ik toch een aantal positieve en negatieve ervaringen gelezen over beide organisaties, en nu vroeg ik mij af: heeft er iemand van jullie ervaring met een van de organisaties? Dan hoor ik er graag meer over! Wat zouden jullie me aanraden?
    Organisatie EF.
    Organisatie AFS.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Lol, zou humor zijn als je daar zit in dezelfde tijd dat ik er (tijdelijk) woon. Heb je i.i.g wel iemand om Nederlands tegen te lullen of info via m'n vriend te vragen. :')


    Inderdaad :') Wanneer zou je daar heen gaan dan? Gosh, ik zou toch ook zo graag naar Nieuw-Zeeland willen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    'k spreek niet meer met ze eigenlijk :'D. Maar als ik foto's op facebook kijk ziet het er toch goed uit. Ze zijn eerst met alle AFS'ers die naar dat land gaan gewoon denk ik naar de hoofdstad gegaan en daar dan twee dagen ofzo verbleven om dan elk naar hun gastgezin te gaan.
    Maar qua voorbereidingen en vertrek weet ik het niet zo :'D.


    Oke :') Ik zoek wel iemand anders met ervaring die me erover kan vertellen :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Inderdaad :') Wanneer zou je daar heen gaan dan? Gosh, ik zou toch ook zo graag naar Nieuw-Zeeland willen...


    Waarschijnlijk binnen een maand of 6 ... Alleen is het dan de vraag/de situatie of ik 2 á 3 maanden blijf, of in een keer 3 a 4 jaar of misschien langer zelfs. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nevermind haha!
    Ik wil ook heel graag na mijn HAVO examen. En dan denk ik naar USA. (: Lijkt me zó gaaf!

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:56 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk binnen een maand of 6 ... Alleen is het dan de vraag/de situatie of ik 2 á 3 maanden blijf, of in een keer 3 a 4 jaar of misschien langer zelfs. :')


    Wohoow :') Gaan de trouwplannen nog door dan? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ixora schreef:
    AFS: High School Year Nieuw-Zeeland is € 8.800,-
    EF: High School Year Nieuw-Zeeland is € 7.290,-
    Dus dan is EF toch echt wel goedkoper..?
    Ik wil ook heel graag na mijn HAVO examen. En dan denk ik naar USA. (: Lijkt me zó gaaf!


    Oh ;P Ik wil ook, na mijn VWO examen. Omdat ik een jaar jonger ben ben ik dan net 17 :')

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:57 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oeh dat lijkt me echt heel erg leuk om te doen! [als ik ouder ben]
    Ik heb geen idee...
    Ga jij dat wel doen?
    Moet je maar even dan wat sturen hoe het was x']

    x

    Canon schreef:
    Oeh dat lijkt me echt heel erg leuk om te doen! [als ik ouder ben]
    Ik heb geen idee...
    Ga jij dat wel doen?
    Moet je maar even dan wat sturen hoe het was x']

    x


    Tja, als het kan wel... Het is enorm duur, dus het duurt nog zeker drie jaar voor ik het dan echt ga doen. Maar ik zal dan waarschijnlijk aan iedereen die het wil horen wel vertellen hoe het was, haha :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Oh ;P Ik wil ook, na mijn VWO examen. Omdat ik een jaar jonger ben ben ik dan net 17 :')

    Haha, ook klas overgeslagen?
    Ja, idd. Ik ben dan 16, en wordt dat jaar dan 17. heb geen zin om op m'n 16e een HBO studie te doen. (Wil sowieso naar het vwo daarna.)
    Succes verder nog met zoeken!
    Hebben je ouders al toestemming gegeven zeg maar? De mijne zeiden meteen: 'Shireen, geweldig idee, echt wat voor jou. Doen!'


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    (...)
    Haha, ook klas overgeslagen?
    Ja, idd. Ik ben dan 16, en wordt dat jaar dan 17. heb geen zin om op m'n 16e een HBO studie te doen. (Wil sowieso naar het vwo daarna.)
    Succes verder nog met zoeken!
    Hebben je ouders al toestemming gegeven zeg maar? De mijne zeiden meteen: 'Shireen, geweldig idee, echt wat voor jou. Doen!'


    Ja, ik ook.
    Mijn ouders vinden het helemaal geweldig en zeker iets voor mij, maar vanwege de kosten moeten ze er wel twee keer over nadenken. Hun reactie was net als die van jouw ouders, tot ze over de kosten hoorden :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Tja, als het kan wel... Het is enorm duur, dus het duurt nog zeker drie jaar voor ik het dan echt ga doen. Maar ik zal dan waarschijnlijk aan iedereen die het wil horen wel vertellen hoe het was, haha :')

    Kan je alvast gaan sparen :'D. Of misschien betalen je ouders dat gewoon, dat kan ook x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Kan je alvast gaan sparen :'D. Of misschien betalen je ouders dat gewoon, dat kan ook x'D


    Ik ben ook van plan alvast te gaan sparen. Mijn ouders gaan dat niet 'gewoon' betalen, aangezien het dan iets 'alleen' voor mij is en zo, ze willen er niet zoveel geld aan kwijt. Maar als ik het echt zo graag wil en er ook een stukje aan mee betaal, willen ze er nog wel even over nadenken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn stiefbroer zijn verloofde , heeft op EF gezeten. Ze vond het erg Lol.


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    Mijn stiefbroer zijn verloofde , heeft op EF gezeten. Ze vond het erg Lol.


    Oeh, hoe lang? Een taalcursus van een aantal weken of echt een heel jaar? En waar ging ze heen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Iemand die ik ken zit nu voor een jaar ergens (ben het land vergeten) in Zuid-Amerika.
    En dat wou ik ook heel graag doen en toen heb ik goed rondgekeken en toen ontdekte ik dat er op school folders gingen van zulke organisaties die dan gratis brochures stuurden. Ik ga eens kijken of ik die nog heb.
    Edit: ik heb gezocht en ik vind ze niet meer, sorry.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 19:00 ]


    Never run out of reasons to smile...