• als mensen zeggen ''Gelóof me''
    Net alsof zei allemaal vréeselijke dingen mee hebben gemaakt die jij noooit zult meemaken, alsof je je kennen ofzo en omfg >.>
    PISSES ME OFF.

    HAHAHAHA XD
    Dudes, jullie begrijpen haar verkeerd 8D
    Ze ergert haar gewoon aan die uitspraak, hahaha.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:45 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ze kunnen dan wel hetzelfde hebben meegemaakt.. Maar niet ieder persoon i hetzelfde en het zal dus ook niet hetzelfde aflopen..

    als iemand zegt; Geloof me, ik weet wat je voelt en het komt goed blablabla
    Dat het bij diegene zo ging hoef niet te zeggen dat het zo ook gaat bij de ander

    Maar als die wél weten hoe het voelt? Meisjes echt waar, als mensen zeggen "geloof me" of "het komt allemaal goed" dan menen ze het ook goed! Ze willen alleen maar helpen...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    als mensen zeggen ''Gelóof me''
    Net alsof zei allemaal vréeselijke dingen mee hebben gemaakt die jij noooit zult meemaken, alsof je je kennen ofzo en omfg
    Dit bedoel ik. Velen hebben ook iets vreselijks meegemaakt, zijn er bovenop gekomen en kunnen getuigen dat het allemaal goedkomt.
    En trouwens, je kan niet altijd miserabel zijn. Zelfs depressie wordt gekenmerkt door gelukkige episodes.
    Je komt er hoe dan ook weer bovenop, iedereen weet dat. En als mensen dat zeggen dan willen ze je alleen helpen & je beter laten voelen, dat moet je waarderen, zelfs als je er niet ver mee geraakt.


    Ja mooi gepreekt hoor, maar ik heb het echt over dat ik me doodirriteer aan die uitspraak. Túurlijk zullen er mensen zijn die vreselijkere dingen hebben meegemaakt als ik en tuurlijk zijn er mensen die het beter weten, maar aangezien niemand van jullie (oké een paar dan) mij persoonlijk kent, kun je dat niet weten. Ook ieder ander btw.

    Captain schreef:
    (...)
    Maar als die wél weten hoe het voelt? Meisjes echt waar, als mensen zeggen "geloof me" of "het komt allemaal goed" dan menen ze het ook goed! Ze willen alleen maar helpen...



    Niet iedereen voelt hetzelfde..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Seriously, ik hou van iedereen die hier een south park foto gepost heeft :'D
    Want, what the fuck :'D

    Weet je wat ik kut vind? Mensen die topics aanmaken over dit soort onderwerpen. Een hekel aan mensen die aandachtvragen? Dit is het even hard.

    Fragile schreef:
    Weet je wat ik kut vind? Mensen die topics aanmaken over dit soort onderwerpen. Een hekel aan mensen die aandachtvragen? Dit is het even hard.


    Can i die now?


    All I wanna do is lose control

    Fragile schreef:
    Weet je wat ik kut vind? Mensen die topics aanmaken over dit soort onderwerpen. Een hekel aan mensen die aandachtvragen? Dit is het even hard.

    Dat is eigenlijk ook waar. :S


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Fellatio schreef:
    (...)


    Niet iedereen voelt hetzelfde..

    In het algemeen zijn onze percepties gelijk aan elkaar en het gedrag dat we vertonen ook... Misschien niet gelijk qua vorm, maar wel qua bedoeling.

    @ Atmosphere: oké, je ergert je aan die uitspraak. Moet er nu perse een topic over worden gemaakt? De mensen die je alleen maar wilden helpen zijn daardoor misschien gekwetst...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    In het algemeen zijn onze percepties gelijk aan elkaar en het gedrag dat we vertonen ook... Misschien niet gelijk qua vorm, maar wel qua bedoeling.


    Ja, ok. Maar 9 van de 10 keer weten de mensen in begod niet hoe zo iets voelt. Omdat ze het nog nooit mee hebben gemaakt, en dan gaan ze zeggen; geloof me, het komt goed.
    & daar kan ik mij ook behoorlijk aan ergeren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fragile schreef:
    Weet je wat ik kut vind? Mensen die topics aanmaken over dit soort onderwerpen. Een hekel aan mensen die aandachtvragen? Dit is het even hard.


    Ja hooi, ik wil aandacht van mensen op het internet die ik niet ken en over elk topic wel iets kuts te zeggen hebben, ja tuurlijk ja.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ja, ok. Maar 9 van de 10 keer weten de mensen in begod niet hoe zo iets voelt. Omdat ze het nog nooit mee hebben gemaakt, en dan gaan ze zeggen; geloof me, het komt goed.
    & daar kan ik mij ook behoorlijk aan ergeren.

    Ok. C:


    Where there is a sea there are pirates...

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ja hooi, ik wil aandacht van mensen op het internet die ik niet ken en over elk topic wel iets kuts te zeggen hebben, ja tuurlijk ja.


    eh, je geeft het toe dat je aandacht wilde.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:54 ]


    <3

    401 schreef:
    (...)

    eh, je geeft het toe dat je aandacht wilde.


    why de fuck zou ik aandacht willen :'D
    nee dus,
    en daar gaat net niet op in mijn topic.
    Offtopic reageren = doei uit mijn topic *zwaait*

    -Leest jouw reactie-
    Wow Ellen, en dan vertel je mij 'to calm down'?:'D

    Iig, ik snap dat het soms niet leuk is. Dan maak jij een topic aan en wil je bijvoorbeeld tips, krijg je 'geloof me' (alsof je dat op zo'n moment wil horen). Zoiets kun je eigenlijk toch niet zeggen, want iedereen beleeft alles anders.:'D


    everything, in time