• als mensen zeggen ''Gelóof me''
    Net alsof zei allemaal vréeselijke dingen mee hebben gemaakt die jij noooit zult meemaken, alsof je je kennen ofzo en omfg >.>
    PISSES ME OFF.

    Poseidon schreef:
    Maar ik denk inderdaad dat jij nooit zal meemaken wat ik meegemaakt heb. (: But like you care. (:


    Ik had het niet over Jou (:
    But indeed, I couldnt care less.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik had het niet over Jou (:
    But indeed, I couldnt care less.

    Je had het over heel quizlet, dus ook over mij. (:
    Anyway, bedankt dat je aantoont dat iedereen de schijt kan krijgen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    401 schreef:
    Ik vat dit nu zo op
    als ik zeg "Geloof me"
    heb ik volgens jouw geen vreselijke dingen mee gemaakt?

    oké? wel, dat klopt dus niet.


    hahahah fail, dat zeg ik helemaal niet jeh.
    Als jij zegt ''Geloof me,'' is het net alsof je wilt zeggen dat je wéet dat Ik dat nooit zal/heb meegemaakt, omdat ik je moet geloven.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Je had het over heel quizlet, dus ook over mij. (:
    Anyway, bedankt dat je aantoont dat iedereen de schijt kan krijgen. (:


    No problem

    Atmosphere schreef:
    (...)

    hahahah fail, dat zeg ik helemaal niet jeh.
    Als jij zegt ''Geloof me,'' is het net alsof je wilt zeggen dat je wéet dat Ik dat nooit zal/heb meegemaakt, omdat ik je moet geloven.


    en nu snap ik er helemaal niets meer van,


    <3


    Life is hard and then we die

    Wat je zegt komt op mij over als 'jij bent de enige die vreselijke dingen heeft meegemaakt en wij kunnen daar niks van weten'.
    Volgens mij heeft de meerderheid hier vreselijke dingen meegemaakt, daarom zoeken we ook steun bij elkaar.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Wat je zegt komt op mij over als 'jij bent de enige die vreselijke dingen heeft meegemaakt en wij kunnen daar niks van weten'.
    Volgens mij heeft de meerderheid hier vreselijke dingen meegemaakt, daarom zoeken we ook steun bij elkaar.


    Huh?
    Dat zeg ik helemaal niet, huh, lmao :'D
    Ik zeg juist dat het me irriteert áls mensen dat zeggen.

    PUKKELxDING schreef:



    ftw

    Atmosphere schreef:
    (...)

    hahahah fail, dat zeg ik helemaal niet jeh.
    Als jij zegt ''Geloof me,'' is het net alsof je wilt zeggen dat je wéet dat Ik dat nooit zal/heb meegemaakt, omdat ik je moet geloven.


    Jij weet duidelijk niet wat fail betekent


    All I wanna do is lose control

    Captain schreef:
    Wat je zegt komt op mij over als 'jij bent de enige die vreselijke dingen heeft meegemaakt en wij kunnen daar niks van weten'.
    Volgens mij heeft de meerderheid hier vreselijke dingen meegemaakt, daarom zoeken we ook steun bij elkaar.


    Ze kunnen dan wel hetzelfde hebben meegemaakt.. Maar niet ieder persoon i hetzelfde en het zal dus ook niet hetzelfde aflopen..

    als iemand zegt; Geloof me, ik weet wat je voelt en het komt goed blablabla
    Dat het bij diegene zo ging hoef niet te zeggen dat het zo ook gaat bij de ander


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DreamHead schreef:
    (...)

    Jij weet duidelijk niet wat fail betekent


    Ja, eigenlijk wel ja, en ik gebruik het hoe ik het wil ja en daar gaat het hier niet om, Oké?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:43 ]

    Then I just say:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:44 ]

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Huh?
    Dat zeg ik helemaal niet, huh, lmao :'D
    Ik zeg juist dat het me irriteert áls mensen dat zeggen.

    als mensen zeggen ''Gelóof me''
    Net alsof zei allemaal vréeselijke dingen mee hebben gemaakt die jij noooit zult meemaken, alsof je je kennen ofzo en omfg
    Dit bedoel ik. Velen hebben ook iets vreselijks meegemaakt, zijn er bovenop gekomen en kunnen getuigen dat het allemaal goedkomt.
    En trouwens, je kan niet altijd miserabel zijn. Zelfs depressie wordt gekenmerkt door gelukkige episodes.
    Je komt er hoe dan ook weer bovenop, iedereen weet dat. En als mensen dat zeggen dan willen ze je alleen helpen & je beter laten voelen, dat moet je waarderen, zelfs als je er niet ver mee geraakt.


    Where there is a sea there are pirates...

    TheSandwich schreef:
    Then I just say:



    Hij werkt niet (nerd)


    All I wanna do is lose control