• Ik heb gewoon echt geen zin meer. Geen zin meer in hoe ik mij voel. In hoe ik nu ben en hoe ik nu doe. Het is gewoon zo fucking kut. Even een snelle uitleg:

    Sinds 2/3 weken ben ik compleet gevoel en emotieloos. Betekent dus dat ik niks voel en nergens iets van aan kan trekken. Ik kan wel sorry zeggen of een ik hou van je zeggen, maar er ligt geen gevoel in. Ik voel niks als ik het zeg, hoe graag ik het ook wil. Ook als iemand mij knuffelt, een kus geeft of wat dan ook. Ik voel het niet, het raakt me niet. Wat mensen ook tegen me zeggen, ik besteed er toch geen aandacht aan. Het doet me niks, dus boeit het me niet. Ik wil ook heel graag mensen geloven maar ik kan het niet.

    Af en toe neemt een emotie volledige controle over me, zoals vanochtend. Ik was zo kwaad, zo woedend, zo laaiend. Zonder ook maar een reden te hebben. Toen heb ik echt zulke agresieve muziek geluistert, maar dat hielp niet. Ik heb ook een gedicht gemaakt (Fucking Rage). Maar dat hielp ook niet... Dus toen ging ik maar tegen de muur rammen met mijn vuisten, met als gevolg dat ik daar nu nog steeds pijn van heb. Maar het hielp en ik ben een deel van mijn woede kwijt. Ik heb me weer kunnen kalmeren en het gaat nu redelijk goed met me.
    Maar ik ben dit gewoon zat, ik wil gewoon weer alles kunnen voelen. Ik wil weer echt kunnen liefhebben. Dingen echt voelen en niet doen alsof. Ik ben het gewoon zat... Ik heb er geen zin meer in...


    Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    I know how it feels like <3


    Ahww dat is mooi (:

    En bedenk maar zo; na dit kan je alleen maar sterker worden (:
    Eerst ga je helemaal af, en daarna word je alleen maar sterker (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ahww dat is mooi (:

    En bedenk maar zo; na dit kan je alleen maar sterker worden (:
    Eerst ga je helemaal af, en daarna word je alleen maar sterker (:

    Quote uit mijn gedicht In a Corner:
    I will come back
    Strong as always
    But for now
    I will be weak


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha ow wist ik niet eens :$ maar dat is mij ooit verteld (: Dus jah.. ik gebruik ze 9 van de 10 keer tegen andere mensen.. net zoals et zinnetje; het komt goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Er zijn zoveel dingen waar ik mee zit, zoveel dingen die ik heb opgekropt. En dat wil er nu allemaal uit... Ik verlies mijzelf... En ik scheld mensen niet verrot, zeker niet die die om mij geven. Tenminste dat probeer ik...


    Ik snap wat je bedoeld, je voelt je waarschijnlijk gewoon leeg, op. Dat heb ik wel iig. Het meeste is erbij mij uit, ik ging naar de GGD maar dat is lang geleden en hielp niet veel. Ik vond het eerder irritant. Nu heb ik andere problemen dan toen en vertel ik het wel eens tegen mensen op msn. Maar sommige snappen het niet of hebben zoiets van "Nou en,, dus?" Dus dat is ook niet echt een optie. Of je zou iemand moeten hebben die het niet erg vind om het aan te horen? Dan kan je het iig een beetje kwijt al is het viritueel.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoeld, je voelt je waarschijnlijk gewoon leeg, op. Dat heb ik wel iig. Het meeste is erbij mij uit, ik ging naar de GGD maar dat is lang geleden en hielp niet veel. Ik vond het eerder irritant. Nu heb ik andere problemen dan toen en vertel ik het wel eens tegen mensen op msn. Maar sommige snappen het niet of hebben zoiets van "Nou en,, dus?" Dus dat is ook niet echt een optie. Of je zou iemand moeten hebben die het niet erg vind om het aan te horen? Dan kan je het iig een beetje kwijt al is het viritueel.

    Aanhoren wil ik wel, maar niet nu... En ik voel me inderdaad leeg, meer een huls dan een persoon. Mezelf verloren. En ach als ik al naar de GGD of een pyschater moet worden ze gek van me binnen de kortste keren. Geen persoon die mij kan breken van buitenaf


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Aanhoren wil ik wel, maar niet nu... En ik voel me inderdaad leeg, meer een huls dan een persoon. Mezelf verloren. En ach als ik al naar de GGD of een pyschater moet worden ze gek van me binnen de kortste keren. Geen persoon die mij kan breken van buitenaf


    Ik bedoel iemand die jou kan aanhoren, niet mij. Ik geloof niet dat ze gek van je zouden worden. Dat denk ik niet. Trouwens GGD is niet zo fijn, in mijn belefenis. Het hielp wel, een beetje. En wat jij nu beschrijft dat gevoel heb ik ook. Al wisselt het nogal zoals je ook zei. En breken? Bedoel je dat je ze niets zou vertellen/vertrouwen?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Ik bedoel iemand die jou kan aanhoren, niet mij. Ik geloof niet dat ze gek van je zouden worden. Dat denk ik niet. Trouwens GGD is niet zo fijn, in mijn belefenis. Het hielp wel, een beetje. En wat jij nu beschrijft dat gevoel heb ik ook. Al wisselt het nogal zoals je ook zei. En breken? Bedoel je dat je ze niets zou vertellen/vertrouwen?

    Ik vertel ze dus niks, ik laat niemand in mijn leven binnen. En ik heb mensen die mij aanhoren. Genoeg, maar het helpt niet...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik vertel ze dus niks, ik laat niemand in mijn leven binnen. En ik heb mensen die mij aanhoren. Genoeg, maar het helpt niet...


    oké, eerlijk gezegd weet ik het ook niet je zei dat gedichten schrijven niet hielp. Zelf schrijf ik dan een Engelse SA. Net zoals jij dus het helpt bij mij een beetje-
    Sterkte<33
    en je kan me altijd gb'n pb'n enz.<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    oké, eerlijk gezegd weet ik het ook niet je zei dat gedichten schrijven niet hielp. Zelf schrijf ik dan een Engelse SA. Net zoals jij dus het helpt bij mij een beetje-
    Sterkte<33
    en je kan me altijd gb'n pb'n enz.<3

    Dankjewel...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Aanhoren wil ik wel, maar niet nu... En ik voel me inderdaad leeg, meer een huls dan een persoon. Mezelf verloren. En ach als ik al naar de GGD of een pyschater moet worden ze gek van me binnen de kortste keren. Geen persoon die mij kan breken van buitenaf


    Dat valt tegen jongen ... Ik heb jarenlang zo met mezelf geleefd, op een veel verdere rand van afgrond. Psychiaters zijn niet degene geweest die me geholpen hebben, want uiteindelijk ben ik er ook al vrij snel mee gestopt, maar vooralsnog is het fijn om je verhaal of je ei even kwijt te kunnen bij iemand -die zelfs betaald wordt om naar jouw geouwehoer te luisteren :'D- en die je soms inzichten in je eigen problemen kan geven, waar je dan weer iets mee kunt doen. Niet eens altijd gelijk, maar het kan je minstens de richting op laten kijken die je wilt, de rest kun je dan zelf verkiezen te doen, maar ik zou het niet meteen wegkijken. En door heel wat schilden kunnen ze heenkijken, hoe eng/ongeloofwaardig dat ook lijkt. Hoe hard het ook klinkt ... Zo bijzonder zijn onze problemen vaak niet, hoe lang en zwaar ze ook in ons leven kunnen vallen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Dat valt tegen jongen ... Ik heb jarenlang zo met mezelf geleefd, op een veel verdere rand van afgrond. Psychiaters zijn niet degene geweest die me geholpen hebben, want uiteindelijk ben ik er ook al vrij snel mee gestopt, maar vooralsnog is het fijn om je verhaal of je ei even kwijt te kunnen bij iemand -die zelfs betaald wordt om naar jouw geouwehoer te luisteren :'D- en die je soms inzichten in je eigen problemen kan geven, waar je dan weer iets mee kunt doen. Niet eens altijd gelijk, maar het kan je minstens de richting op laten kijken die je wilt, de rest kun je dan zelf verkiezen te doen, maar ik zou het niet meteen wegkijken. En door heel wat schilden kunnen ze heenkijken, hoe eng/ongeloofwaardig dat ook lijkt. Hoe hard het ook klinkt ... Zo bijzonder zijn onze problemen vaak niet, hoe lang en zwaar ze ook in ons leven kunnen vallen.

    Als ik wil praten ga ik wel naar Vossensnuit of naar Assassin of naar mijn zielsvriendin. Heb genoeg mensen om over mijn dingen te praten en dat is voor mij meer als genoeg


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Als ik wil praten ga ik wel naar Vossensnuit of naar Assassin of naar mijn zielsvriendin. Heb genoeg mensen om over mijn dingen te praten en dat is voor mij meer als genoeg


    Ik heb het ook heel lang niet gedaan. Wie weet komt het vanzelf wel. Zeg in ieder geval nooit nooit. Sowieso kent elke lijdensweg een einde, 't komt uiteindelijk echt wel goed. Sucks to be in it tho, geef ik ook toe ja.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik heb het ook heel lang niet gedaan. Wie weet komt het vanzelf wel. Zeg in ieder geval nooit nooit. Sowieso kent elke lijdensweg een einde, 't komt uiteindelijk echt wel goed. Sucks to be in it tho, geef ik ook toe ja.

    Ach ik kom er wel uit, is me al 2 keer gelukt (alleen werd ik toen weer terug gestamt). Dus het lukt me wel


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Created schreef:
    Dat is echt zóo kutt.
    Sterkte..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nou als het uiteindelijk goed komt dan is dat toch wel mooi


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.