• Ik heb gewoon echt geen zin meer. Geen zin meer in hoe ik mij voel. In hoe ik nu ben en hoe ik nu doe. Het is gewoon zo fucking kut. Even een snelle uitleg:

Sinds 2/3 weken ben ik compleet gevoel en emotieloos. Betekent dus dat ik niks voel en nergens iets van aan kan trekken. Ik kan wel sorry zeggen of een ik hou van je zeggen, maar er ligt geen gevoel in. Ik voel niks als ik het zeg, hoe graag ik het ook wil. Ook als iemand mij knuffelt, een kus geeft of wat dan ook. Ik voel het niet, het raakt me niet. Wat mensen ook tegen me zeggen, ik besteed er toch geen aandacht aan. Het doet me niks, dus boeit het me niet. Ik wil ook heel graag mensen geloven maar ik kan het niet.

Af en toe neemt een emotie volledige controle over me, zoals vanochtend. Ik was zo kwaad, zo woedend, zo laaiend. Zonder ook maar een reden te hebben. Toen heb ik echt zulke agresieve muziek geluistert, maar dat hielp niet. Ik heb ook een gedicht gemaakt (Fucking Rage). Maar dat hielp ook niet... Dus toen ging ik maar tegen de muur rammen met mijn vuisten, met als gevolg dat ik daar nu nog steeds pijn van heb. Maar het hielp en ik ben een deel van mijn woede kwijt. Ik heb me weer kunnen kalmeren en het gaat nu redelijk goed met me.
    Maar ik ben dit gewoon zat, ik wil gewoon weer alles kunnen voelen. Ik wil weer echt kunnen liefhebben. Dingen echt voelen en niet doen alsof. Ik ben het gewoon zat... Ik heb er geen zin meer in...

Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil

[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:31 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

@Hierboven; Iedereen bedankt die hierboven iets gezegt heeft. Bedankt dat jullie even naar mij wilden luisteren. Gewoon heel erg bedankt (huil) (Ja ik ben nu serieus aan het huilen...)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

RestlessSoul schreef:
    @Hierboven; Iedereen bedankt die hierboven iets gezegt heeft. Bedankt dat jullie even naar mij wilden luisteren. Gewoon heel erg bedankt (huil) (Ja ik ben nu serieus aan het huilen...)

Dude, er mag gehuild worden.
    Huilen is juist alleen maar goed als je je rot voelt, het kan opluchten. (Whajoo.. Ik voel me een psycholoog..)

Hoe dan ook,
    Succes (:

26 - 02 - '16

MevrouwPuff schreef:
    (...)

Dude, er mag gehuild worden.
    Huilen is juist alleen maar goed als je je rot voelt, het kan opluchten. (Whajoo.. Ik voel me een psycholoog..)

Hoe dan ook,
    Succes (:

Weetje ook meteen hoe ik me bijna altijd voel

RestlessSoul schreef:
    (...)
    Weetje ook meteen hoe ik me bijna altijd voel

Ik hang heel vaak de psycholoog uit,
    Eigenlijk vind ik het best wel fijn enzo om mensen te helpen met hun problemen (:

26 - 02 - '16

MevrouwPuff schreef:
    (...)

Ik hang heel vaak de psycholoog uit,
    Eigenlijk vind ik het best wel fijn enzo om mensen te helpen met hun problemen (:

Ik ook, maar het toch wel de grootste reden waarom ik breek...

RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik ook, maar het toch wel de grootste reden waarom ik breek...

Als er wat is kan je altijd naar me toekomen (Via mijn profiel dan) en me een berichtje sturen. Ik ben altijd bereid je te helpen, oke? (:
    Ik ga nu naar bed, welterusten
    En veel sterkte (Hoe vaak heb ik nu wel niet 'sterkte gezegd XD)

26 - 02 - '16

Aawh gossie toch.. Ik heb echt geen idee wat je nu zou moeten doen. Ik heb in zo'n zelfde soort situatie gezeten, maar ik ben er weer uitgekomen. Ik weet niet hoe en niet waarom maar het gebeurde, langzaam aan. Je weer dat je altijd tegen me mag praten/zeuren/klagen als je wilt (: En ook tegen Logan, tenzij je liever vecht. Dat aanbod staat nog steeds :3 Remember: I'm here, whenever you need me, I'll be there.

[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 22:04 ]

Have you ever been alone in a crowded room?

RestlessSoul schreef:
    Ik heb gewoon echt geen zin meer. Geen zin meer in hoe ik mij voel. In hoe ik nu ben en hoe ik nu doe. Het is gewoon zo fucking kut. Even een snelle uitleg:

Sinds 2/3 weken ben ik compleet gevoel en emotieloos. Betekent dus dat ik niks voel en nergens iets van aan kan trekken. Ik kan wel sorry zeggen of een ik hou van je zeggen, maar er ligt geen gevoel in. Ik voel niks als ik het zeg, hoe graag ik het ook wil. Ook als iemand mij knuffelt, een kus geeft of wat dan ook. Ik voel het niet, het raakt me niet. Wat mensen ook tegen me zeggen, ik besteed er toch geen aandacht aan. Het doet me niks, dus boeit het me niet. Ik wil ook heel graag mensen geloven maar ik kan het niet.

Af en toe neemt een emotie volledige controle over me, zoals vanochtend. Ik was zo kwaad, zo woedend, zo laaiend. Zonder ook maar een reden te hebben. Toen heb ik echt zulke agresieve muziek geluistert, maar dat hielp niet. Ik heb ook een gedicht gemaakt (Fucking Rage). Maar dat hielp ook niet... Dus toen ging ik maar tegen de muur rammen met mijn vuisten, met als gevolg dat ik daar nu nog steeds pijn van heb. Maar het hielp en ik ben een deel van mijn woede kwijt. Ik heb me weer kunnen kalmeren en het gaat nu redelijk goed met me.
    Maar ik ben dit gewoon zat, ik wil gewoon weer alles kunnen voelen. Ik wil weer echt kunnen liefhebben. Dingen echt voelen en niet doen alsof. Ik ben het gewoon zat... Ik heb er geen zin meer in...

Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil

Dat vetgedrukte overkomt mij ook wel eens btw..

26 - 02 - '16

RestlessSoul schreef:
    (...)
    Dat is heel lief van je. En ik heb de dingen allang weg geschreven, maar het zijn nu meer de dingen die opgekropt zijn en er ook uit willen. Ik verlies de controle over mijzelf

die opgekropte dingen zijn net het belangrijkste eruit te laten! je moet jezelf toelaten ze eruit te laten stromen, en het is belangrijk dat je leert los te laten. Ik geef toe, het is enorm moeilijk om los te laten, maar als je het stukje bij beetje doet, dan kom je er.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Ahww :O ik wil je knuffen :O

Maar, hoe gaat het nu? al iets beter dan zo net ? (:
    -ik heb geen zin om al die 4 pagina's te lezen :$-

Maar, ik denk dat het voor jou wel eens goed is, om aan iemand echt alles te vertellen, wat je dwars zit, waar jij je druk om maak, wat je leuk vind, waar je je aan irriteert. Echt alles. Dat kan helpen (: Zelfs als je denkt, dit lijkt me niet belangrijk om te vertellen, ook gewoon vertellen. De kleinste dingen kunnen de grootste oorzaak zijn.

Ik hoop echt dat het binnen kort beter met je gaat. Het zal niet in 1 wee gebeuren of zo. Maar ik hoop voor je van snel. want het is kut hoe jij je nu voelt.

Hartstikke veel sterkte <33

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    Ahww :O ik wil je knuffen :O

Maar, hoe gaat het nu? al iets beter dan zo net ? (:
    -ik heb geen zin om al die 4 pagina's te lezen :$-

Maar, ik denk dat het voor jou wel eens goed is, om aan iemand echt alles te vertellen, wat je dwars zit, waar jij je druk om maak, wat je leuk vind, waar je je aan irriteert. Echt alles. Dat kan helpen (: Zelfs als je denkt, dit lijkt me niet belangrijk om te vertellen, ook gewoon vertellen. De kleinste dingen kunnen de grootste oorzaak zijn.

Ik hoop echt dat het binnen kort beter met je gaat. Het zal niet in 1 wee gebeuren of zo. Maar ik hoop voor je van snel. want het is kut hoe jij je nu voelt.

Hartstikke veel sterkte <33

Ik heb iemand, een persoon die alles over me weet. Die me kent van binnen en buiten. Zij is mijn zielsmaatje. Niemand kent me beter dan haar en niemand zal me ooit beter begrijpen dan haar.

Dankjewel (K)

RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik heb iemand, een persoon die alles over me weet. Die me kent van binnen en buiten. Zij is mijn zielsmaatje. Niemand kent me beter dan haar en niemand zal me ooit beter begrijpen dan haar.

Dankjewel (K)

Ahww (: Dat is mooi om te horen.
    Het enige wat ik nu nog kan bedenken is vaak met haar praten (: gewoon praten, maak niet uit over wat. dat helpt(:

Althans bij mij, zo iemand heb ik namelijk ook [alleen hij is dan een jonge ;d]
    & die weet ook alles van mij (:
    & ik voel me 9 van de 10 keer gewoon een stuk vrolijker als hij met me praat (:
    Dat helpt gewoon gigantisch.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Fellatio schreef:
    (...)

Ahww (: Dat is mooi om te horen.
    Het enige wat ik nu nog kan bedenken is vaak met haar praten (: gewoon praten, maak niet uit over wat. dat helpt(:

Althans bij mij, zo iemand heb ik namelijk ook [alleen hij is dan een jonge ;d]
    & die weet ook alles van mij (:
    & ik voel me 9 van de 10 keer gewoon een stuk vrolijker als hij met me praat (:
    Dat helpt gewoon gigantisch.

I know how it feels like <3

Mitchell jij verspilt mijn tijd niet, nee je kent me niet goed. Maar zeg dat niet meer, je bent het waard hoor. Zelf heb ik last van stemmings wisselingen misschien heb je dat ook? En is er iets waarmee je heel erg zit? Dat heb ik momenteel wel en dat beïnvloed me heel erg. Als je wilt praten mag je best mijn msn? Zeg maar gewoon. Dan mag je me verrot schelden maakt me niet uit. Of blij zijn als je emoties droppen. Ik zou alleen niet echt weten wat je moet doen. Sterkte en het komt goed, al klinkt dat nu ongeloofwaardig<3

[ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 22:21 ]

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

ILOVEROBBERT schreef:
    Mitchell jij verspilt mijn tijd niet, nee je kent me niet goed. Maar zeg dat niet meer, je bent het waard hoor. Zelf heb ik last van stemmings wisselingen misschien heb je dat ook? En is er iets waarmee je heel erg zit? Dat heb ik momenteel wel en dat beïnvloed me heel erg. Als je wilt praten mag je best mijn msn? Zeg maar gewoon. Dan mag je me verrot schelden maakt me niet uit. Of blij zijn als je emoties droppen. Ik zou alleen niet echt weten wat je moet doen. Sterkte en het komt goed, al klinkt dat nu ongeloofwaardig<3

Er zijn zoveel dingen waar ik mee zit, zoveel dingen die ik heb opgekropt. En dat wil er nu allemaal uit... Ik verlies mijzelf... En ik scheld mensen niet verrot, zeker niet die die om mij geven. Tenminste dat probeer ik...