• is dit harry styles of niet?
    klik

    MeandJonas schreef:
    (...)
    OMG is dat zijn zus? Zit die hier op Q of is dat zijn nicht?


    Nein, natuurlijk niet :3
    Maar ik ga er wel vanuit dat ze alles weet, hahaa.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Samurai schreef:
    (...)
    nu moet ik echt heel erg hard proberen mijn lach in te houden x'D hahaha

    Toen ik haar profiel zag besefte ik wie het was xD
    Komt gewoon door de naam.



    Ik vind het niet echt op Harry lijken?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 19:37 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:



    Ik vind het niet echt op Harry lijken?

    Dat vond ik ook :P maar ik twijfelde.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    OMG is dat zijn zus? Zit die hier op Q of is dat zijn nicht?


    HAHAHAAH, IK GA HELEMAAL PLAT HIER.

    Maar even OT: Nee, dat is Harry niet, 100% zeker, zijn gezichtsvorm is anders en de keer dat je hem hoort praten hoor je duidelijk dat het niet Harry zijn stem is. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boeit het? I mean, iedereen is wel eens dronken toch (of niet:$?)

    Aria schreef:
    (...)

    HAHAHAAH, IK GA HELEMAAL PLAT HIER.

    Maar even OT: Nee, dat is Harry niet, 100% zeker, zijn gezichtsvorm is anders en de keer dat je hem hoort praten hoor je duidelijk dat het niet Harry zijn stem is. (:

    hehe zou toch kunnen he dat je familie van hem bent de wereld is klein hoor xD

    MeandJonas schreef:
    is dit harry styles of niet?
    klik


    Nou, in de eerste reactie staat 'That's no him bitch', dus nee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NEE, DAT IS HARRY NIET. Na de X-Factor finale? Dan had hij volgens mij ook andere kleren aan. Zijn stem is volledig anders & zoals Aria al zei, zijn gezichtvorm is ook compleet verschillend.
    Wat zielig om zo'n filmpje op YouTube te zetten.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hmm. Hij lijkt er wel héél erg op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    TroutyMouth schreef:
    NEE, DAT IS HARRY NIET. Na de X-Factor finale? Dan had hij volgens mij ook andere kleren aan. Zijn stem is volledig anders & zoals Aria al zei, zijn gezichtvorm is ook compleet verschillend.
    Wat zielig om zo'n filmpje op YouTube te zetten.


    Aaawstjhh.. Die is boos.. Hahaa ik begrijp het wel, ik vind het ook laag en ook kinda sneu voor Harry..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    TroutyMouth schreef:
    NEE, DAT IS HARRY NIET. Na de X-Factor finale? Dan had hij volgens mij ook andere kleren aan. Zijn stem is volledig anders & zoals Aria al zei, zijn gezichtvorm is ook compleet verschillend.
    Wat zielig om zo'n filmpje op YouTube te zetten.

    Vind ik ook!

    Sapphira schreef:
    (...)

    Aaawstjhh.. Die is boos.. Hahaa ik begrijp het wel, ik vind het ook laag en ook kinda sneu voor Harry..


    Haha, ik ben niet boos xd. Ik reageer gewoon altijd zo... emotioneel xd. Ik zou mij doodschamen als ik Harry Styles zou heten, om eerlijk te zijn.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    TroutyMouth schreef:
    (...)

    Haha, ik ben niet boos xd. Ik reageer gewoon altijd zo... emotioneel xd. Ik zou mij doodschamen als ik Harry Styles zou heten, om eerlijk te zijn.


    Dat weet ik, dat zie ik altijd bij je geniale reacties op 1D verhalen, daar lach ik me altijd dood om (of ik huil, dat ligt aan de situatie) (: Tjaa, hij zal er aan moeten wennen, dat krijg je ervan als je zo vreselijk schattig bent.:9~


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ken hem niet goed, maar denk het niet... ;x