• Ik had ruzie met een vriendin, en gisteren hebben we eindelijk gepraat. Nouja, ging dus best wel fout. Na een heleboel gezeik vertelde ze dat ze me de laatste tijd irritant vond, maar dat nooit heeft gezegd omdat ze er niet tegen kan als mensen haar niet mogen. Ik met mijn stomme kop heb het ook nog geprobeerd daarna goed te maken. Dat wilde ze misschien nog doen. Ze moest erover nadenken. Nu is het kutte, ik denk niet dat het ooit nog hetzelfde wordt, ik ben mijn vertrouwen in haar gewoon kwijt. Maar aan de andere kant zou ik nooit zonder haar kunnen. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Sorry dat jullie mijn zeikverhaal moesten lezen, maar ik moest dit even tegen iemand zeggen. ;x

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 10:00 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik denk dat het beste is eens even wat afstand proberen te nemen van haar.. Ik heb ook nog zo'n problemen gehad met een vriendin, dat ik haar irritant begon te vinden en dan begon ik wat afstand te nemen. Haar niet te negeren of dergelijke, maar gewoon meer met andere vriendinnen bezig geweest en bij mij ging dat over. Dus misschien moet jij de stap nemen om haar wat ruimte te geven eventjes? Ik weet dat het vreselijk kut is voor jou ;( Maar ook al zijn jullie vriendinnen, er zijn altijd wel puntjes van elkaar die jullie irriteren, maar toch vind ik dat je vriendin dat niet had mogen zeggen. En al zeker niet op de manier van 'ik weet niet of we nog vrienden kunnen zijn'. Want als vriendin probeer je toch steeds om te gaan met de minpunten van elkaar (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had ook een vriendin, waarvan ik dacht dat ik niet zonder haar zou kunnen. Tot we op een dag knallende ruzie kregen. Toen ging het me verbazend goed af. Inmiddels hebben we het goed gemaakt, en zijn we er als vriendinnen sterker uitgekomen.
    Neem wat afstand, geef haar wat ruimte. Misschien komen jullie hier samen ook wel sterker uit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb hier niet echt heel veel ervaring mee.


    Kill them with kindness.

    Tranquillity schreef:
    Ik denk dat het beste is eens even wat afstand proberen te nemen van haar.. Ik heb ook nog zo'n problemen gehad met een vriendin, dat ik haar irritant begon te vinden en dan begon ik wat afstand te nemen. Haar niet te negeren of dergelijke, maar gewoon meer met andere vriendinnen bezig geweest en bij mij ging dat over. Dus misschien moet jij de stap nemen om haar wat ruimte te geven eventjes? Ik weet dat het vreselijk kut is voor jou ;( Maar ook al zijn jullie vriendinnen, er zijn altijd wel puntjes van elkaar die jullie irriteren, maar toch vind ik dat je vriendin dat niet had mogen zeggen. En al zeker niet op de manier van 'ik weet niet of we nog vrienden kunnen zijn'. Want als vriendin probeer je toch steeds om te gaan met de minpunten van elkaar (:


    Dankje voor je lieve reactie <3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zephyros schreef:
    Ik heb hier niet echt heel veel ervaring mee.


    I'm short

    Zephyros schreef:
    Ik heb hier niet echt heel veel ervaring mee.

    Dan wees blij, heel blij!

    OT: Geef haar de tijd en ruimte die ze nodig heeft. Echte vriendinnen vinden elkaar weer terug. Ze moet gewoon even nadenken. Ik ben ook een tijd lang een vriendin van me kwijt geraakt en nu zijn we weer fantastische vrienden. Dus don't worry ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, dat is zo typisch he! We zouden allemaal minder moeten toegeven en het weer proberen goedmaken. Ik weet niet bij wie het probleem ligt, maar als ze jou echt gekwetst heeft, probeer haar dan even te negeren. Wss zal ze wel weer komen slijmen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    Ah, dat is zo typisch he! We zouden allemaal minder moeten toegeven en het weer proberen goedmaken. Ik weet niet bij wie het probleem ligt, maar als ze jou echt gekwetst heeft, probeer haar dan even te negeren. Wss zal ze wel weer komen slijmen (:


    Nou, het begon ermee dat ik haar had gekwetst. Toen ik het vervolgens probeerde goed te maken zei ze dat dus tegen mij, wat mij weer pijn deed..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Nou, het begon ermee dat ik haar had gekwetst. Toen ik het vervolgens probeerde goed te maken zei ze dat dus tegen mij, wat mij weer pijn deed..


    Neem even afstand van elkaar en kijk of jullie elkaar missen. Als jullie elkaar missen, maak het dan goed en kijk gewoon wat het word


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)

    Neem even afstand van elkaar en kijk of jullie elkaar missen. Als jullie elkaar missen, maak het dan goed en kijk gewoon wat het word


    Ja, ik mis haar. Probleem is dat zij mij niet zal gaan missen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zo herkenbaar
    You can always pb me


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tranquillity schreef:
    Ik denk dat het beste is eens even wat afstand proberen te nemen van haar.. Ik heb ook nog zo'n problemen gehad met een vriendin, dat ik haar irritant begon te vinden en dan begon ik wat afstand te nemen. Haar niet te negeren of dergelijke, maar gewoon meer met andere vriendinnen bezig geweest en bij mij ging dat over. Dus misschien moet jij de stap nemen om haar wat ruimte te geven eventjes? Ik weet dat het vreselijk kut is voor jou ;( Maar ook al zijn jullie vriendinnen, er zijn altijd wel puntjes van elkaar die jullie irriteren, maar toch vind ik dat je vriendin dat niet had mogen zeggen. En al zeker niet op de manier van 'ik weet niet of we nog vrienden kunnen zijn'. Want als vriendin probeer je toch steeds om te gaan met de minpunten van elkaar (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het enge aan dit verhaal is dat ik met mijn beste vriendin dat juist ook heb gehad, eerst vrijdag en vandaag weer hetzelfde gezeik.
    Vrijdag hadden we het goedgemaakt maar het begint nu weer opnieuw.
    Het vertrouwen gaat zo erg snel weg bij mij..
    Ik denk dat ik de vriendschap zeg maar op een lagere stand zet totdat zij eruit is wat ze wil.. Als ze het echt wil goedmaken komt ze wel naar mij toe.. Misschien ook een optie voor jou


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zephyros schreef:
    Ik heb hier niet echt heel veel ervaring mee.


    It's going to be difficult, but not impossible.