• Hallo lieve leden!
    Ben jij onzeker over je gewicht? Wil je weten of je goed bezig bent of dat je misschien naar een diëtiste moet gaan?
    De Body Mass Index (BMI) is een index voor het gewicht in verhouding tot lichaamslengte. Door je BMI te berekenen, weet je ongeveer hoe het zit met jouw gewicht.
    Dan nog kan je stevig zijn of zware botten hebben, een bepaald getal hoeft niet gelijk te betekenen dat je te dik bent. Je kan ook nog altijd aan een professional vragen of je gewicht gezond is.
    Bereken hier je BMI;
    http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx
    Je zult vaak zien dat er niks is om je zorgen over te maken =)
    Sowieso zitten de meesten van jullie nog middenin de puberteit, een periode waarin je lichaam vanzelf nog heel wat verandert.
    Alle topics over je gewicht worden vanaf nu gesloten.

    Memphis schreef:
    (...)

    Met een leeftijd van 18 jaar, een lengte van 165 en een gewicht van 50 krijg ik dat ik te licht ben. Maar als ik 164 intyp, dan is het opeens 19 en wel goed, dus vandaar (:

    Ik den 51 bij die lengte en dat is goed.. Dat die ene kilo zoveel verschil maakt :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik den 51 bij die lengte en dat is goed.. Dat die ene kilo zoveel verschil maakt :')


    Haha, ja. Of die ene centimeter. Dan moet ik maar krimpen of net iets aankomen (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Haha, ja. Of die ene centimeter. Dan moet ik maar krimpen of net iets aankomen (krul)

    Ja, echt eh :p Maar kvind het nog raarder dat 1 cm evenveel verschil maakt of 1 kilo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je bent veel te licht voor je lengte.

    Een bezoek aan de (huis)arts kan uitwijzen of het gewicht echt veel te laag is en wat de mogelijke oorzaak is.


    Bullshit. (":


    Numbers.

    Even uit nieuwsgierigheid, maar waarom wordt er continue zo ingegaan op die gewichtsdingen? En dan ook nog eens of het slecht of goed is? Echt ... Dat jullie je daar zoveel mee bezig kunnen houden zeg. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Even uit nieuwsgierigheid, maar waarom wordt er continue zo ingegaan op die gewichtsdingen? En dan ook nog eens of het slecht of goed is? Echt ... Dat jullie je daar zoveel mee bezig kunnen houden zeg. :/

    Dat BMI berekenen vind ik niet erg, maar ik kon gewoon niet tegen al die topics waarin men vroeg of men te dik of te mager of weet ik niet veel wat allemaal was. En dan kon ik het gewoon niet laten om te reageren :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat BMI berekenen vind ik niet erg, maar ik kon gewoon niet tegen al die topics waarin men vroeg of men te dik of te mager of weet ik niet veel wat allemaal was. En dan kon ik het gewoon niet laten om te reageren :')


    Ik doel ook o.a op die topics. Jullie (en ik bedoel het algemeen, dus voel je alleen aangesproken als je daar noodzaak toe ziet) zijn veel te geobsedeerd met al die bullshit. Ondertussen roept iedereen dat het niet uitmaakt hoe je bent, kraamt uit dat schoonheid maar innerlijk is en die blaadjes/media zeker niet iets om te volgen, en toch doen jullie het. Tegenstrijdig op zoveel vlakken en dan ook nog eens met dingen waar je je totaal geen zorgen om moet maken! ><
    Met een beetje logisch nadenken kun je zelf ook wel in de spiegel zien of je gezond bent of niet. Het liefste zonder foto van een of ander mager wijf in het achterhoofd. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zit goed, wist ik al. (krul)

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik doel ook o.a op die topics. Jullie (en ik bedoel het algemeen, dus voel je alleen aangesproken als je daar noodzaak toe ziet) zijn veel te geobsedeerd met al die bullshit. Ondertussen roept iedereen dat het niet uitmaakt hoe je bent, kraamt uit dat schoonheid maar innerlijk is en die blaadjes/media zeker niet iets om te volgen, en toch doen jullie het. Tegenstrijdig op zoveel vlakken en dan ook nog eens met dingen waar je je totaal geen zorgen om moet maken! ><
    Met een beetje logisch nadenken kun je zelf ook wel in de spiegel zien of je gezond bent of niet. Het liefste zonder foto van een of ander mager wijf in het achterhoofd. -.-

    Ik voel me ook niet aangesproken (: En nee, dat laatste vind ik persoonlijk niet kloppen. Je kunt jezelf heel anders zien dan anderen jou zien, gewoon omdat je zo'n vertekend zelfbeeld hebt. Als je jezelf niet graag ziet, te dik, niet mooi, bla bla bla, dan ga je dat ook effectief in de spiegel zien. En dan is het heel moeilijk om dat zomaar in één keer te veranderen omdat iemand anders net het omgekeerde zegt.
    En niet iedereen die hier zegt dat schoonheid langs binnen zit, maakt zo'n topics aan of antwoord in zo'n topics en niet iedereen die iets zegt over zichzelf (qua gewicht ofzo) zegt dat schoonheid langs de binnenkant zit (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zephyros schreef:
    Ik kan zoveel eten als ik wil, ik blijf op het perfecte gewicht, zelfs een beetje eronder (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    21 (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik voel me ook niet aangesproken (: En nee, dat laatste vind ik persoonlijk niet kloppen. Je kunt jezelf heel anders zien dan anderen jou zien, gewoon omdat je zo'n vertekend zelfbeeld hebt. Als je jezelf niet graag ziet, te dik, niet mooi, bla bla bla, dan ga je dat ook effectief in de spiegel zien. En dan is het heel moeilijk om dat zomaar in één keer te veranderen omdat iemand anders net het omgekeerde zegt.
    En niet iedereen die hier zegt dat schoonheid langs binnen zit, maakt zo'n topics aan of antwoord in zo'n topics en niet iedereen die iets zegt over zichzelf (qua gewicht ofzo) zegt dat schoonheid langs de binnenkant zit (:



    Ik heb zelf overgewicht, dus ik ken wat je bedoelt, maar dat komt 9 van de 10 keer door invloeden van buitenaf die je moet leren negeren. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Ik heb zelf overgewicht, dus ik ken wat je bedoelt, maar dat komt 9 van de 10 keer door invloeden van buitenaf die je moet leren negeren. :')

    Ja, ik weet dat het meestal van buitenaf komt.. Dat is ook wat zovelen beweren. Dat de maatschappij zoveel invloed op ons heeft en op onze denkbeelden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    16, maar ik ben toch gezond. Komt waarschijnlijk omdat ik 1.60 ben.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    21 (:
    Goed genoeg dus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'