• Hoi, ik heb een cd gebrand via windows media player en nu heb ik een probleem met het afspelen van de liedjes op het cd
    de liedjes spelen op de laptop wel af, maar als ik ze in een radio stop geeft de radio 'No disc' aan, ik heb al gekeken of de liedjes in een aparte map staan maar dat is allemaal goed en de type is audio-cd weet iemand de reden ervan waarom de radio het gebrande cd niet pakt?

    Je radio neemt geen gebrande cd's? :-)

    de radio heeft vaker gebrande cd's afgespeeld, daar kan het dus niet aan liggen

    staat het wel in een mp3 bestand?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja, nu, dat had ik ook altijd. Maar weet je, als je 'm in je DVD-Speler stopt, dan werkt 't wel hè?
    Dan ligt het toch echt aan je CD-Speler of je hebt de CD verkeerd gebrand. (;


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mss neemt hij dat merk van cd's niet?
    je hebt ook - en + als ik me niet vergis en mss neemt hij alleen maar een bepaalde cd (- of +)

    crescendo schreef:
    Ja, nu, dat had ik ook altijd. Maar weet je, als je 'm in je DVD-Speler stopt, dan werkt 't wel hè?
    Dan ligt het toch echt aan je CD-Speler of je hebt de CD verkeerd gebrand. (;



    Ik heb hem nog niet in een dvd-speler gehad



    @ Callophane:
    Er wordt altijd met dezelfde cd merk gebrand en ik weet niet wat dat - of + inhoud, dat staat niet op het cd

    ik heb mijn broertje erbij gehaald en die had een discman gevonden, hij had de geluidboxjes aangesloten en daar speelt de cd wel af, misschien is de radio te oud om gebrande cd's af te spelen

    Misschien zijn je liedjes mp4-bestanden?


    Has no one told you she's not breathing?