• via facebook. Misschien niet de manier die het beste is, maar ik zal niet weten hoe ik hem anders kan bereiken. Ik heb alleen nog niks van hem gehoord, dus het zal wel niks worden :')

    Heeft een van jullie ook iemand mee uit gevraagd via een social network?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Nee. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nope


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Niet via een social network, maar wel persoonlijk.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik ben te jong voor een date. (a')


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Noch via een social network, noch face 2 face. Vind dat de jongen dat maar moet doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Noch via een social network, noch face 2 face. Vind dat de jongen dat maar moet doen.


    Zo ben ik eigenlijk ook ingesteld, maar soms moet je wat doen wat tegen je principes ingaat.


    You try so hard not trying to try so hard.

    C18 schreef:
    Noch via een social network, noch face 2 face. Vind dat de jongen dat maar moet doen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    C18 schreef:
    Noch via een social network, noch face 2 face. Vind dat de jongen dat maar moet doen.


    All you're patronus are here.

    Eén keer. Via de hyves van mijn kat (cat)
    Maar dat was echt heel dom. Dat mijn kat zegmaar had geschreven dat hij zijn geaai miste en dat hij dus maar weer hier films moest komen kijken :X
    Wel jammer dat het daar nooit van is gekomen (beide geen tijd) en dat die jongen nu met een goede vriendin van me heeft -.-'


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    C18 schreef:
    Noch via een social network, noch face 2 face. Vind dat de jongen dat maar moet doen.


    To infinity and beyond •

    Mmm, wat dacht je van, ik heb mijn vriend op internet ontmoet? Vanaf daar dus ook voor het eerst afgesproken, telt dat ook als date? Ondertussen al weer een heeeeeele poos gelukkig samen. :D


    Bad decisions make good stories.

    Pemberley schreef:
    nope


    Ik ga het ook nooit doen!


    Firm believer of all that is magic

    Nee, nog nooit. Sowieso nog nooit iemand uit gevraagd x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Neh, was het ook niet van plan.


    We all die one day, don't fear living.

    Uneventful schreef:
    ik ben te jong voor een date. (a')


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse