• Bij mij is dat zeker weten titanic. Elke weer weet die film me te raken.
    Ik ben normaal geen janker maar bij bovenstaande scene moet ik toch elke keer weer een traantje wegpinken.

    en jij?

    Saving Private Ryan.
    Normaal ben ik niet zo van de oorlogfilms, maar door deze film heb ik echt tranen in mijn ogen gekregen. Vooral de Ohama Beach scene. Hoeveel sommige soldaten hebben geleden, zodat wij een vrij land konden zijn.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Love Actually (in positieve zin, die film is zo leuk), My Sisters Keeper


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    New Moon
    Daar ben ik ondertussen wel overheen. :3
    Nu zijn het Harry Potter, de laatste minuten van The Return of the King (LOTR) en Tommy. :'D

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 20:19 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De meeste Disneyfilms.


    And in that moment, we were infinite.

    Amadeus...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    The boy in the striped pyjama

    Marley & Me, The Last Song & I Am Sam


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Persefoneia schreef:
    Saving Private Ryan.
    Normaal ben ik niet zo van de oorlogfilms, maar door deze film heb ik echt tranen in mijn ogen gekregen. Vooral de Ohama Beach scene. Hoeveel sommige soldaten hebben geleden, zodat wij een vrij land konden zijn.


    Ik heb precies hetzelfde.. Ik wilde die film echt nooit meer kijken omdat ik daar echt om moest huilen. Maar achteraf heb ik hem toch nog 4 keer gezien, en het raakte me de laatste keer nog net zo erg als de eerste..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Braveheart


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Titanic, The last song, Dear John, ps: I love you.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 16:35 ]


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    bij harry potter om de één of andere reden vind ik sommige momenten zo zielig en a walk to remember


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zefanja schreef:
    The Last Song

    Dirty dance.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lord of the Rings 3 :']


    Caution first, always.

    Love Actually.


    Travel far enough, you'll meet yourself