• Ik zat toe net op msn vraagt er een vriendin aan mij:
    'Wie ben jij?'
    Ik:'Sarita.'
    Zij: 'Welke?'
    Ik: 'Schneider.'
    Zij: 'Okee. maar waarom heb jij: je kan praten maar ik reageer niet. xxx. roy. in je naam staan'

    Maar dat heb ik er dus nooit ingezet. WTF hoe kan dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grapjassen altijd...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Eng, hea?
    Laatst was ik even weg, en toen stond er toen ik terugkwam ineen een heel gesprek met iemand, waarmee ik eigenlijk nooit praat O-o


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Misschien staat dat toch wel ergens, op hotmail of in je ondertitel ofzo. En bij sommige msn-versies heb je dat ook. Gewoon even in je instellingen rondsnuffelen, dan vind je het vanzelf.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Carolyn schreef:
    Eng, hea?
    Laatst was ik even weg, en toen stond er toen ik terugkwam ineen een heel gesprek met iemand, waarmee ik eigenlijk nooit praat O-o

    Dan kent iemand je ww, en dan gaat diegene op je msn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Dan kent iemand je ww, en dan gaat diegene op je msn.


    niemand kent mijn ww op mijn zus na maar die doet dat niet. Dat weet ik 1000% zeker


    "Ignite, my love. Ignite."

    mijn msn is gehackt... dus ik moet weer vragen of mijn moeder hem weer kan 'onthacken' Ja ik heb een super mama.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Misschien is ie gehackt...
    Ik hoor de laatste tijd van heel veel mensen, dat hun msn is gehackt.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Atiras schreef:
    (...)

    niemand kent mijn ww op mijn zus na maar die doet dat niet. Dat weet ik 1000% zeker

    Nou, dat dacht ik ook is tot iemand mijn ww toch teweten is gekomen. Of je geheimen woord. Heel weard maar slimmen mensen komen overal in.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Er zijn ook mensen die met een programma fs je msn inkunnen en dan in jouw plaats onder je msnnaam praten in een gesprek. Die persoon hoeft dan niet eens je ww te kennen ofs. :').Of het is een hacker.


    We're all mad here.

    Zoltan schreef:
    (...)
    Dan kent iemand je ww, en dan gaat diegene op je msn.

    Ik heb het niet aan iemand verteld, maar mijn gegevens worden bewaard, dus het zou mijn broertje geweest kunnen zijn :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Solitario schreef:
    Er zijn ook mensen die met een programma fs je msn inkunnen en dan in jouw plaats onder je msnnaam praten in een gesprek. Die persoon hoeft dan niet eens je ww te kennen ofs. :').Of het is een hacker.

    Ja, dat had ik dus ook. :'D
    Ik zat met iemand te praten en dat is zo'n grapjas. Die zat dus de hele tijd zinnen via mij te typen, terwijl ik dat helemaal niet deed.
    Hij de hele tijd: Aaawh, waarom zeg je dat nou? Dat breekt mijn tere hartje.
    Lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"