• Ik zag een topic van wie vinden jullie de beste schrijfster op quizet en ik dacht
    Laat ik er ook 1 aanmaken , maar dan voor de dichteressen
    Dichter kan natuurlijk ook maar die zijn er niet zoveel
    Dus say it


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh en ik heb een keer paar gedichten gelezen van zo'n gast. Uh, Restlesssoul dacht ik. Hij kan goede gedichten schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Memphis schreef:
    En ik ben er ook nog (joehoe) Hahaha.

    Maar er is gisteren een gedichtenwedstrijd voor Nederland & België van start gegaan, Turing gedichtenwedstrijd. Maar daar moet je wel 4 euro betalen aan het inleveren van je gedicht (cat) Ik wil wel meedoen, omdat het echt heel bekend is enzo, maar dat vind ik niet echt leuk...

    Sorry, maar ik ben er meer. xd
    Maa waar staan je gedichten eigenlijk? ö
    Haha, wow, dat moet ik eens checken! ö
    Maar ik schrijf echt stomme gedichten in het Nederlands. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Marrow schreef:
    Mayfly zij is echt goed man.


    We accept the love we think we deserve.

    Captain schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik ben er meer. xd
    Maa waar staan je gedichten eigenlijk? ö
    Haha, wow, dat moet ik eens checken! ö
    Maar ik schrijf echt stomme gedichten in het Nederlands. :'D


    In een story; Verzinsels van een ziel.

    Ah, zal toch wel meevallen? (: Volgens mij had ik de jouwe al eens gelezen en vond ik die best goed. Maar ik weet ook niet of ik meedoe, de gedichten die al eens gewonnen hebben, zijn echt totaal niet mijn stijl.. Ik hou meer van poëtisch, maar duidelijk, die gedichten zijn me echt een raadsel.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik (krul) Haha nee, niet waar. Ik lees of schrijf geen gedichten.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Memphis schreef:
    (...)

    In een story; Verzinsels van een ziel.

    Ah, zal toch wel meevallen? (: Volgens mij had ik de jouwe al eens gelezen en vond ik die best goed. Maar ik weet ook niet of ik meedoe, de gedichten die al eens gewonnen hebben, zijn echt totaal niet mijn stijl.. Ik hou meer van poëtisch, maar duidelijk, die gedichten zijn me echt een raadsel.

    Oh ok, dat ga ik eens lezen straks! En inderdaad, sommige gedichten laten me echt denken van, is dit een gedicht? o.O
    Haha, maar ja. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind Captain de beste! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Die van Prime vind ik heel mooi en die van RestlessSoul.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik vind die van Ever trouwens ook erg mooi. -en RestlessSoul of course-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    @ Iedereen die mijn gedichte mooi vind.
    Bedankt (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Struggle!

    en ik schrijf ook wel, maar.. das eerder bedoelt voor de mensen die mij niet kennen, om eerlijk te zijn zou ik het erg vinden mochten mensen die me persoonlijk kennen mijn blog en gedichten gaan lezen xd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mysare
    Dat is de enige waar ik gedichtjes van lees zo nu en dan, omdat ze ontzettend pakkende -korte- gedichtjes heeft, waar je je vaak goed in kunt herkennen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Owyeahh, nou staat mijn naam er ook tussen (nerd)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.