• Ik zag een topic van wie vinden jullie de beste schrijfster op quizet en ik dacht
    Laat ik er ook 1 aanmaken , maar dan voor de dichteressen
    Dichter kan natuurlijk ook maar die zijn er niet zoveel
    Dus say it


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    That moment when your name is already written down four times in this topic and you want to hug them all. <3


    wth.

    Ik vind die van Tyrael wel mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, dat geloof ik direct! (: @ Mayfly

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:18 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    @ Created en Struggle.

    Omfg, da's echt zo lieeef.<3


    everything, in time

    De enige die ik ooit heb gelezen zijn van Progeny, ik ben niet zo van de gedichten, maar ik vond ze wel mooi!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    De enige die ik ooit heb gelezen zijn van Progeny, ik ben niet zo van de gedichten, maar ik vond ze wel mooi!


    D'aaaaaaaaaw!<3 Nu ben ik extra vereerd, omdat jij ze niet vaak leest._O_

    Ik blijf erbij dat ik die van Created heel mooi vind en verder van heel veel mensen, waarvan ik de naam ben vergeten.x;


    everything, in time

    Ik heb niet echt een bepaalde dichter(es) die ik echt heel goed vind. Ik kom hier en daar wel eens een goed gedicht tegen, maar niet dat ik de gedichten van één persoon heel goed vind.

    stiekem ben ik best wel trots op mijn eigen gedichten =D

    Sweden schreef:
    Ik lees geen gedichten (;


    Love isn't blind, It's retarded.

    Progeny - Marleen dus.


    We're all mad here.

    Wow, ik zie telkens dezelfde namen langskomen :'D
    Dan moeten ze echt goed zijn ;d

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het is wel jammer dat altijd dezelfde namen voorbij komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    Het is wel jammer dat altijd dezelfde namen voorbij komen.

    Zoveel dichters/ dichteressen zijn er ook neit, ik vind jouw gedichten heel mooi


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Zoveel dichters/ dichteressen zijn er ook neit, ik vind jouw gedichten heel mooi

    Eeeuh, halloooooo. Ik ben er ook nog. Pff (gayhand)
    Mitchell schrijft hele mooie gedichten, complementjesvisser. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    En ik ben er ook nog (joehoe) Hahaha.

    Maar er is gisteren een gedichtenwedstrijd voor Nederland & België van start gegaan, Turing gedichtenwedstrijd. Maar daar moet je wel 4 euro betalen aan het inleveren van je gedicht (cat) Ik wil wel meedoen, omdat het echt heel bekend is enzo, maar dat vind ik niet echt leuk...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    En ik ben er ook nog (joehoe) Hahaha.

    Maar er is gisteren een gedichtenwedstrijd voor Nederland & België van start gegaan, Turing gedichtenwedstrijd. Maar daar moet je wel 4 euro betalen aan het inleveren van je gedicht (cat) Ik wil wel meedoen, omdat het echt heel bekend is enzo, maar dat vind ik niet echt leuk...

    Oe klinkt wel nice, maar ik zou tog nooit meedoen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one