• Ik zag een topic van wie vinden jullie de beste schrijfster op quizet en ik dacht
    Laat ik er ook 1 aanmaken , maar dan voor de dichteressen
    Dichter kan natuurlijk ook maar die zijn er niet zoveel
    Dus say it


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Memphis schreef:
    (...)

    Waarom vind iedereen het altijd een eigendunk als je jezelf goed vind? Het zou ook niet leuk zijn als je jezelf slecht vind, toch? Anders zou je er ook niet in verder gaan, neem ik aan. Je mag best trots zijn op jezelf hoor (:

    Omdat mensen nou eenmaal bescheiden zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mudblood schreef:
    Nee, weetje wie dat goed kan?
    Mayfly :Y)
    en Progeny


    We accept the love we think we deserve.

    Memphis vind ik best goed, maar eigenlijk lees ik verder niet veel gedichten. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sweden schreef:
    Ik lees geen gedichten (;


    Caution first, always.

    Claw schreef:
    (...) en Progeny


    D'aaaw, dankjewel lieverd!<3


    everything, in time

    Memphis schreef:
    Ik weet weer van wie het was, ik heb ze vandaag weer gevonden! Ik bedoelde de gedichten van Mysare.

    Ik ga die van haar nu lezen en ze zijn echt prachtig! ;D Dus bedankt voor de tip. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sleutelbloem schreef:
    (...)
    Omdat mensen nou eenmaal bescheiden zijn


    Oh nee hoor, lang niet allemaal. Maar ik vind het vrij onzinnig om altijd maar bescheiden te zijn/bescheiden voor te komen, terwijl daar vaak diep vanbinnen niets van gemeend wordt. En het is toch juist goed om ergens trots op te zijn en daarvoor uit te komen, in plaats van constant zeggen dat je nergens goed in bent en complimenten wegwuiven, dat kan echt ongelooflijk vervelend zijn, als mensen dat constant blijven doen. Je hoeft jezelf niet constant zo op te stellen en een beetje zielig gaan doen, je moet je talenten durven openbaren en daarin geloven, anders kom je ook niet verder. Maargoed dat is dan mijn mening.

    En @ Tuala, dank je & graag gedaan ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik vind je oordeel wel goed hoor ^_^


    Whaha ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sweden schreef:
    Ik lees geen gedichten (;


    Stop wishing, Start doing..

    Mayfly zij is echt goed man.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Memphis schreef:
    Hmm, ik lees niet zoveel gedichten op Q. eigenlijk, ik plaats ze alleen maar. Maar er was ooit een story met allemaal van die korte gedichtjes van vier regels ofzo, die waren echt zo mooi! De titel van die story was iets met 'Uitzonderingen' geloof ik, maar ik weet niet meer van wie het was of hoe zij heette, helaas.

    Die dus :'D Weet haar naam ook niet meer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mag ik ook meerdere? Nouja in iedergeval: Goldenwings, Admission - Memphis - Progeny en Mayfly


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jedi schreef:
    (...)
    Die dus :'D Weet haar naam ook niet meer.

    Ik denk dat jullie die van Mysare bedoelen: Omdat er altijd uitzonderingen zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ik denk dat jullie die van Mysare bedoelen: Omdat er altijd uitzonderingen zijn.


    Ja, ik had haar alweer gevonden. Staat ook in de posts hierboven ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Die van Progeny vind ik mooi (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.