• Ik zag een topic van wie vinden jullie de beste schrijfster op quizet en ik dacht
    Laat ik er ook 1 aanmaken , maar dan voor de dichteressen
    Dichter kan natuurlijk ook maar die zijn er niet zoveel
    Dus say it


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Captain schreef:
    (...)
    Deze vind ik mijn beste, maar dat is ook logisch, want die's keigoe, haha just kiddin'. :'D
    And Everybody Said...


    Haha, nee joh, je mag best trots zijn op jezelf, hoor. Anders is er ook geen lol aan, toch? Dan heeft schrijven ook geen zin.

    Maar ik vind 'm inderdaad wel mooi. Je kan goed Engels! Hij is wel wat aan de lange kant, maar dat komt dan omdat het meer een verhalen gedicht is (: Haha, wel Shakespear-achtig hoor.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Martheee kan dat goed!!

    De gedichten van Goldenwings/Admission raken me altijd heel erg...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog meer mensen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik lees geen gedichten


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik lees heel soms een gedicht, ik schrijf ze meer.
    En als ik ze al lees vergeet ik te kijken van wie het is :'D, want ik zoek niet via profielen, ik zoek ze via dat balkje x3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ixora. (cat)


    All was well.

    Renervatio schreef:
    Ik zelf! :P
    whaha neen. ,aar die van BloodyGum vind ik wel mooi.
    Maar ik lees niet zo heel veel gedichten dus ik kan eignelijk niet heel goed oordelen.


    Ik vind je oordeel wel goed hoor ^_^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben niet echt thuis in de gedichten hier.

    Ik vind die van Created erg mooi. (:


    everything, in time

    Waarom een meisje?
    Ik vind RestlessSoul erg goed, maar hij is een jongen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Myself(eigendunk(cool))


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Roodstrikje schreef:
    Waarom een meisje?
    Ik vind RestlessSoul erg goed, maar hij is een jongen

    Er staat toch
    Dichter kan natuurlijk ook, maar zijn er niet zo veel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sleutelbloem schreef:
    Myself(eigendunk(cool))


    Waarom vind iedereen het altijd een eigendunk als je jezelf goed vind? Het zou ook niet leuk zijn als je jezelf slecht vind, toch? Anders zou je er ook niet in verder gaan, neem ik aan. Je mag best trots zijn op jezelf hoor (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Roodstrikje schreef:
    Waarom een meisje?
    Ik vind RestlessSoul erg goed, maar hij is een jongen

    Dankjewel (flower)
    Maar zelf vind ik ze niet zo mooi hoor, ik vind ze goed maar niet echt mooi


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.